Krem z pomidorów - prosty przepis / Tomatoes cream - easy recipe

Dawno mnie tutaj nie było, oczywiście nie napisze nic nowego i powiem, że całe dnie spędzam w pracy... Mimo, iż mam czasami tą satysfakcje z pomagania, jakoś żal mi tego czasu i braku poszanowania naszego zdrowia. Pracuję ponad swoje siły, a moi pracodawcy tłumacza się brakami kadrowymi i brakiem pieniędzy :( Ale mniejsza o to ;) Dalej jestem zwariowaną kobietą, która kocha gotować, szydełkować i tworzyć cudowne rzeczy przynoszące uśmiech innym.



Sezon na pomidory w pełni. Malinowe, Bawole serca, Polne i wiele innych... W zeszły weekend dostałam  od kuzyna cała reklamówkę pomidorów z własnej hodowli. Były tak malinowe i bawole serca. Nie wiem jak  wy ale mi aż, było żal ich nie przerobić. Ponieważ w tym roku nie mam weny na tworzenie ketchupu, postanowiłam stworzyć coś do zjedzenie "na teraz". W grę wchodził sos pomidorowy do makaronu lub krem/zupa pomidorowa.

 
Wiecie jaka pyszna wychodzi zupa z takich dojrzałych w słońcu pomidorów z własnego ogródka? Jest słodka i kwaśna za razem, smakuje tak dobrze, że nie można przestać jej jeść!! :P
Jeżeli jak ja lubicie gęste zupy polecam dodać mniej bulionu, a jeżeli jak mój ukochany to spokojnie możecie uzyskać zadowalającą konsystencje dodając bulion i jedząc go z ryżem ;)


Porcja na 3-4 osoby
Składniki:
1,5 kg pomidorów
0,5 litra bulionu
sól, pieprz

Wykonanie:
1. Umyj pomidory. Pokrój je na mniejsze kawałki i gotuj w garnku mieszając przez ok 15-20minut. Nie musisz usuwać skórki.
2. Przetrzyj pomidory przez drobne, najlepiej metalowe sitko.
3. Dodaj bulion, sól, pieprz. Zagotuj.
4. Zupę podawać można z ryżem, makaronem lub jeśli lubicie geste kremy z kleksem śmietany i grzanką.

Smacznego!
~


Long time no see. Of course, I do not write anything new, and I say that all days I spend at work ... Although I have sometimes the satisfaction of helping, somehow I feel sorry for that time and lack of respect for our health. I work beyond my strength, and my employer interpreter to staffing shortages and lack of money :( But never mind that;) I'm still crazy woman who loves to cook, crochet and create wonderful things bringing a smile to others.
Now is the season of the tomatoes. 'Raspberry', 'Buffalo Heart', 'Wildflowers', and many more ... I got a whole bag of tomatoes from my cousin's garden last weekend. They were 'raspberry' and 'buffalo heart'. I do not know about you but to me it was regreted to not do something with them. Because this year I have no inspiration for the making of ketchup, I decided to make something to eat, "for now." I was thinking of the tomato sauce for pasta or cream / tomato soup.



 Do you know how delicious soup with these sun-ripened tomatoes from your own garden is? It is sweet and sour and sweet, it tastes so good that you can not stop eating it !! :PIf  you like me like cream soup I recommend add less broth, and if you like my beloved liked it more soup-like you can get a satisfactory consistency by adding broth and eating it with rice;)
 


Serves 3-4 peopleIngredients:
1,5 kg of tomatoes0.5 liters of brothsalt pepper
Preparation:
 
1. Wash the tomatoes. Cut them into small pieces and cook in a pot stirring for about 15-20 minuts. You do not need to remove skins.2. Rub the tomatoes with strainer, preferably metal one,
3. Add broth, salt, pepper. Boil it.
4. The soup can be eating with rice, pasta or if you like creams soup you can add some sour cream and toast.
Bon Appetite! 

Komentarze

  1. Zjadlabym taka zupke ; moze jutro ugotuje ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko użyj owoców(pomidory to owoce ;P) z wiadomego pochodzenia a nie supermarketu ;)

      Usuń
  2. Właśnie robimy sosy z pomidorów na zimę :) Kochamy sezon na pomidory malinowe!
    Miło Cię znów tutaj... zobaczyć czy też przeczytać xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mniam, ja się zastanawiam czy mam wkładać ketchupy i inne sosy paprykowo-pomidorowe ;)

      Usuń
  3. Jestem pomidorową damą, dla mnie dzień bez pomidora to dzień stracony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobre ;) To chyba kochasz ten wakacyjny czas "pomidorowy" :P

      Usuń
  4. Uwielbiam pomidory,zamaist krwi w żyłam sok płynie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Ja chyba też jeśli chdzi o zupę ;) ale taki krem ze świeżych pomidorów mogę jeść sam ;P

      Usuń

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeżeli zostawisz po sobie jakąś pamiątkę ;)
Komentarz pozwala mi określić, czy moje posty wam się podobają.

Popularne posty