Szybka pasta z makreli / Fast mackerel's paste

 Szybkie śniadanie to ostatnio już norma u mnie. Chyba muszę chodzić wcześniej spać albo wstawać wraz z A ;) Wiadomo, że zrobienie kanapki uważamy za szybkie śniadanie i fajnie jest ją jakoś urozmaicić a nie ciągle szynka i ser na zmianę ;)

Składniki:
puszka makreli w sosie pomidorowym
1/2 kostki chudego twarogu
pieprz

Przygotowanie:
Wymieszać makrelę z twarogiem, doprawić, Nakładać na pieczywo, świetnie smakuje z sałata lub cykorią ;)

 ~

A quick breakfast is lately the norm for me. I guess I have to go to bed earlier or get up with A;) It is known that we make sandwiches for a quick breakfast and it is fun to do something ne, not always ham and cheese ;)

Ingredients:
mackerl can with tomato sauce
1/2 cubes of Light cream cheese
pepper

Preparation:
Mix the mackerel with cream cheese, season, Apply for bread, tastes great with lettuce or endive;)


Komentarze

  1. No koniec - teraz to chce mi się jeść!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie narzekaj, szybka się ją robi, musisz mieć tylko makrele i ser;) Smacznego

      Usuń
  2. Mamusia nam takie pasty robiła.... Wtedy tego nie doceniałyśmy bo gdy otworzyło się śniadaniówkę to zapach roznosił się po całej klasie ale teraz chętnie byśmy ją zjadły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niom chyba wszyscy tak mają/ mieli ;P moja też mi robiła dziwne rzeczy i teraz mi brakuje;)

      Usuń
  3. Lubię pasty różnego rodzaju choć z wyglądu nie są zbyt apetyczne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja makreli niestety nie lubię, ale rodzice by smakowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie też smakuje twaróg wymieszany z łososiem wędzonym. Tego łososia wcale nie musi być dużo. Do tego łyżka majonezu żeby nie było sucho, jakiś szczypiorek i jest git. :)
    Makrelę lubi bardziej mój S, pewnie by mu smakowało. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musze spróbować, bo kocham kanapki z serkiem typu Filadelfia i łososiem ;) mniam

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. polecam ;P ja mam ostatnio zawsze skalniki w lodowce :P

      Usuń

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeżeli zostawisz po sobie jakąś pamiątkę ;)
Komentarz pozwala mi określić, czy moje posty wam się podobają.

Popularne posty