Powrót

Hej kochani!

Nie było mnie tutaj baaaaardzo długo. Przepraszam jakoś rzeczywistość mnie wciągnęła, przeraziła i zabrała większość czasu. Nie będę się wymądrzać jak to mi ciężko, mimo iż jestem typową polką, bo nie znam osoby, której wszystko by się układało po jej myśli.

Przez ostatnie 12 miesięcy byłam praktycznie pochłonięta przez naukę, pracę w szpitalu, pracę w PTSR oraz kilka projektów DIY, które zajmowały mi ostatnie wolne chwile.


Od jutra wracam do Was z cyklem świątecznym, zobaczymy jak uda mi się wytrwać ;)

Mam nadzieję, że na początku roku zmienię trochę wygląd bloga i będę częściej się pojawiać ;)

A teraz na dobry początek, aby Was zachęcić do czytania pod tym postem można zapisywać się na świąteczne porcje granoli bądź ciasteczek, a 3 pierwsze osoby, którym uda się namówić do zabawy kolejną osobę dostanie dodatkowo porcję Bounty mojej produkcji ;)

Tak więc, kto pierwszy ten lepszy!!

POWODZENIA,do zobaczenia wkrótce!

Komentarze

  1. Dostałam w zeszłym roku porcję ciasteczek i były pyszne :)
    świetnie że wracasz do blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok ciasteczka ;) Jeśli nie znajdę adresu będę się kontaktować na fb ;)

      Usuń
    2. Nie wysyłaj mi nic :) Daj szansę kolejnej osobie na spróbowanie ;)
      Adres już nieaktulny :)

      Usuń
    3. na pewno? ich będzie sporo :)

      Usuń
  2. Genialnie, że wracasz, będę kibicować! A Twoje ciasteczka były pyszne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę chętni tylko na ciasteczka xD a ja tyle granoli zrobiłam dzisiaj xD
      Podobnie jak powyżej, jeśli nie znajdę adresu będę kontaktować się na fb.

      Usuń
  3. Powodzenia z tym powrotem!:) Życie to nie bajka i niestety czasem tak bywa:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami mam wrażenie, że to horror w połączeniu z czarnym humorem xD a nie chcesz ciasteczek lub granoli?

      Usuń
  4. Jakie ciasteczka? Ja lubię ciasteczka! xD fajnie, że wracasz, bo już parę razy myślałam, jaka szkoda, że nas porzuciłaś ;) trzymam mocno kciuki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak nie znasz moich ciasteczek, granoli i Bounty xD w tym roku będą ciasteczka xD

      Usuń
    2. No nie znam, a lubię ciasteczka xD

      Usuń
    3. Żona mnie przysłała :D Obserwuję i pozdrawiam ;) A słodycze lubię wszystkie xD

      Usuń
    4. To dzięki Tobie żona dostanie jeszcze bounty domowe, a ty własną porcję ciasteczek ;)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Miło widzieć, że ktoś jeszcze o mnie pamięta ;)

      Usuń
  6. O jak dobrze Cię... czytać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Was miło u mnie widzieć ;) ciasteczka? granola?

      Usuń

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeżeli zostawisz po sobie jakąś pamiątkę ;)
Komentarz pozwala mi określić, czy moje posty wam się podobają.

Popularne posty