Króliczek a'la lalylala / Bunny a'la lalylala

 Króliczek wzorowany na Lalylala...

Wzorowany gdyż nie miałam dostępu do całego wzoru, a nie miałam ochoty jakoś płacić, znając już trochę sztukę szydełkowania postanowiłam się sama pobawić i spróbować własnych sił ;)
Zajęło mi to jakieś 2 tygodnie popołudniami ;)
Urok mojego króliczka jest w dużych uszach ;)

Włóczka akrylowa niepyląca przeznaczona dla niemowlat.


~

Bunny based on Lalylala ...
 
Based because I had no access to the entire pattern, and somehow I did not want to pay, knowing a little about crocheting I decided to do it and try myself ;)
It took me two weeks afternoons;)
The charm of my bunny is in big ears;)


 
Dusting acrylic yarn suitable for infants.


 




Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Jest tez jego braciszek ;) troszkę wyższy ;)

      Usuń
  2. O jej jaki uroczy! Wyszedł Ci cudny! Aż ma się ochotę go uściskać :D
    (Nasze pandy do dziś tulimy xD)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wyleczę łokieć to dorobię wam jeszcze 3 ;)

      Usuń
  3. O nieeeee... jest piękny!!!!!!!!!!!! *O* chcę takiego dla mojego przyszłego bobaska *O*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko ;) kolory jakie i robimy ;) włóczki niepylące dla niemowląt się zamówi ;)

      Usuń
    2. Biało-szaro-czarny-różowy! *o* ew. granatowy *_* wohohohohhoho oszalałam *@* jest najpiękniejsiejszym króliczkiem świata! Te uszka i i ogonek i ta twarz *^* będę zamawiać u Ciebie zabawki *^* wszystkie będą królikami *U*

      Usuń
  4. uroczy!!! zwłaszcza jego tyły hihi Chciałabym umieć szydelkowac ale jak mam się uczyć to mi się odechciewa... do szkoły na technikę mama albo babcia mi wszystko robiły z takich robótek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi w szkole nie wychodziło to za dobrze;) teraz inaczej wychodzi;)

      Usuń
  5. Jest słodki, śliczny i perfekcyjny:) Pozdrawiam i zapraszam w odwiedziny

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeżeli zostawisz po sobie jakąś pamiątkę ;)
Komentarz pozwala mi określić, czy moje posty wam się podobają.

Popularne posty