DIY małe pudełeczko na prezent /DIY small box

 Co potrzebujemy:
Małe pudełeczko
Stemple i tusz
Ozdobna taśmę klejącą
Nożyczki


 Wykonanie:
Pudełko oklejamy taśmą klejącą os spodu oraz boków (ja użyłam szerokiej tażmy klejącej, więc okleiłam też wnętrze pudełka, nacinając na odpowiedniej wysokości taśmę).
Na denku odbijamy stemple, odczekujemy chwilę aż wyschnie i gotowe.

 A tak oto wygląda gotowe pudełeczko. And it is ready box.


 ~

What we need:
Small box
Stamps and ink
Decorative tape
Scissors


Coated box with tape from the bottom and sides (I've used a wide tape, so also tagged the inside of the box, cutting tape into the proper height). Stamp what you want on the top and wait a while until it dries. It's done.



Komentarze

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeżeli zostawisz po sobie jakąś pamiątkę ;)
Komentarz pozwala mi określić, czy moje posty wam się podobają.

Popularne posty