Lunchbox z makaronem i sosem ragu / Lunchbox with pasta and ragu sauce


Dzisiaj kolejna dawna moich Lunchboxów ;) Wołowinę, która dostałam od rodziców podzieliłam na dwie porcje, z jednej zrobiłam chińszczyznę, a drugą przerobiłam na sos.
Tym razem makaron razowy, spora ilość parmezanu oraz bazylia ;)


Składniki:
2 porcje razowego makaronu (u mnie penne)
2 szklanki pomidorów bez skórki
250g mielonego mięsa wołowego
sól, pieprz
olej
ewentualnie czosnek i cebula
parmezan
świeża bazylia

Przygotowanie:
1.  Przesmaż czosnek i cebulę na niewielkiej ilości oleju, dodaj pomidory i gotuj tak długo mieszając, aż uzyskasz odpowiedniej konsystencji sos. U mnie to ok 30 minut.
2. Na patelni przesmaż mięso, dodaj sos. Przypraw. Gotuj przez chwilę.
3. Ugotuj makaron wg przepisu na opakowaniu.
4. Makaron polej sosem, posyp parmezanem i porwanymi liśćmi bazylii.

Smacznego ;)


~


Today, another of my Lunchboxes ;) The beef, which I got from my parents I divided into two portions, from one I made Chinese food and the sauce from another.
 This time wholemeal pasta, a large amount of Parmesan and basil;)

Ingredients:
2 servings of whole-wheat pasta (I used penne) 

2 cups peeled tomatoes 
250g minced beef 
salt, pepper 
oil
alternatively garlic and onion 
Parmesan
fresh basil
 

Preparation: 
1. Fry the garlic and onion in a little oil, add the tomatoes and cook stirring for so long until you get the right consistency sauce. I did it about 30 minutes. 
2.  Fry the meat in a pan, add the sauce. Spices. Cook for a while. 
3. Cook the pasta according to directions on package. 
4. The pasta pour with sauce, sprinkle with Parmesan cheese and torn basil leaves.

Bon Apetit ;) 

Komentarze

  1. Lubie wolowine. Lubie jeść. Kocham jeść. Bardzo... Problem- nie lubie gotować!

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepsze są te zapachy po otwarciu pudełka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak się jest głodnym w pracy to już ślinka cieknie ;P

      Usuń

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeżeli zostawisz po sobie jakąś pamiątkę ;)
Komentarz pozwala mi określić, czy moje posty wam się podobają.

Popularne posty