Jakoś leci...

Na wstępie przepraszam za braki mnie na blogu ;(
Ostatnie tygodnie są zakręcone, nie dosyć, że musiałam biegać załatwić pieczątkę do książeczki stażowej, bo by mi nie zaliczyli stażu podyplomowego to jeszcze mam nowy zabieracz czasu ;)
Gram sobie w gierkę na tablecie, do tej pory poświęcałam jej mało czasu, nie było to jakoś problemem, ale gdy tylko zmieniłam sojusz, poznałam super fajne osoby, zaczęłam tam spędzać każda wolną chwilę, nawet przez to robię maskotki z wieeeeelkim opóźnieniem ;) Jednak to ludzie powodują, że w coś się wciągasz;) Nawet w pracy miałam tablet ze sobą i ciągle tam zaglądałam;)
No teraz trochę muszę przystopować, bo zbliża się kilka ważnych dat dla mnie ;)


1. Box od Interendo, który jest u mnie już kupę czau i zapominam się nim chwalić ;)
Oczywiście nie obyło się bez wypadków, bo pojemnik Lunchowy był połamany, zauważyłam to dopiero jak zdjęłam folię ale na warzywka zawsze będzie spełniał swoje zadanie ;)
Słoik ze słomka jest cudowny, uwielbiałam go zaraz jak zobaczyłam go u niej na zdjęciach z jednego boxa ;) Takiego kubka potrzebowała moja dusza;)
Co do kosmetyków to Patrycja zadbała i o włosy i o skórę i makijaż czy tez demakijaż ;)
Aaaa i książka, na razie nie mogę nic o niej powiedzieć, bo brakuje mi zupełnie czasu na czytanie ale znając Patrycje nie będę mogła się od niej oderwać ;)
Szampańskie procenciki (za słoikiem) stoją i czekają aż je wypiję i może podzielę się z A ;)












2. Kolorowe Boxowe Mikołajki z Hello Kitty


Moją sparowaną Boxiara jest Terri z kolorowy świat Terri ;) Kobieta, której zazdroszczę paznokci jak i zdolności twórczych w ich malowaniu i zdobieniu... Trochę się dogadałyśmy co i jak ale jak to bywa z nami kobietami, decyzję potrafimy zmienić w ostatniej sekundzie ;)

Nie będę oryginalna i skorzystam z opisu Interendo. Ona jak już coś napiszę to trzeba to pokazać ludzkości:


Matka, żona ( pewnie też kochanka ale nie chce się przyznać ;p ) - główne hobby i zainteresowania - pazurrryyy ( NIE MAZURY A PAZURY - nie nie chodzi tu o Czarka ani o jego brata Radzia :D
Ja myślę, że milionowy lakier do paznokci w rzadkim kolorze (MADżENTY ;p) jakaś blacha , naklejeczki, ćwieki, kryształki, diamenciki, kaktusiki i kutasiki na pewno ją kręcą ;p
Kocha boxy ( jak my wszystkie tylko jako jedna z nielicznych ma odwagę się do tego przyznać ;p
"Jestem Terri Boxoholiczka"
Lubi testować i eksperymentować - więc myślę, że każdy kosmetyk, którego jeszcze nie miała na pewno sprawi jej radochę :D ostatnio intensywnie włosomaniaczy :D
NIE LUBI FIRMY MISS SPORTY, a wosków Yankee Candle ma pod dostatkiem :D
Lubi się z Sylveco ( w ogóle lubi peelingi , tusze do rzęs , kremy pod oczy ;D i jak każda kobieta słodkości i ładności ^^)
Mężowi na obiad lubi serwować ryż z keczupem xD, a w sprzątaniu po prostu perfekcyjna Pani domu ( mówiła o znalezionej w cudowny sposób stówce ;D
Z kosmetyków woli kolorówkę - lubi się z marką Paese i ich boxami ^^ , balsamów do ciała też ma pod dostatkiem :D


3. Kolejny smok i kotek, które powędrowały do nowego domku ;) 









Pozdrawiam i idę zabierać się za projekty dla Terri ;)

Komentarze

  1. Boxy interendowe są najlepsze!!!! miałam przyjemność dostać od niej, bajka!!!
    Słodziaki te stworki.
    Już ma mętlik w głowie co wpakować ci w paczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, ja nie mam pomysłu na jedną rzeczy i juz 3 dzień robie i psuję ;) a budżet to czuję, że przekroczę ;)

      Usuń
  2. ^^) szkoda że lunch box taki lipny przyszedł ;(( poszukam Ci nowego jak będzie promo :)) KOcham tego Twojego smoko-stworka jest naprawdę sweeciakiem ^^ ja jeszcze nie załatwiłam wszystkiego od stażu xD bo świadectwo pracy mam dostać dopiero 2 ;( i jeszcze koordynator złą datę wpisał eh... więc znowu zabawa z toruniem mnie czeka ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja świadectwa pracy nie musiałam donosić więc ogólnie idę się zarejestrować jako bezrobotna 2 listopada ;) a lunch box spoko mam identycznego nawet tez zielonego ;) będę 2 do pracy nosić ;) jeden z warzywkami drugi z obiadkiem ;) Jeden kolega nazwał Dragona pokemonem i ogólnie dostał po głowie od większości kobiet ;) niedługo pokażę nowego stworka ;)

      Usuń
  3. Fajny ten box, szkoda tylko, ze pojemnik się połamał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możliwe, że już był taki kupiony, serio ciężko było zauważyć przed zdjęciem foliowego opakowania ;)

      Usuń
  4. Ten kubeczek mamy i również bardzo chwalimy :)
    Boziu opis Terii prze Interendo jest zabójczy xD
    Smoczuś jest taki śliczny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kubeczek zamówiłam zaraz po tym jak Interendo pokazała zdjęcie boksa ;)
      Smoczki się mnożą :P

      Usuń

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeżeli zostawisz po sobie jakąś pamiątkę ;)
Komentarz pozwala mi określić, czy moje posty wam się podobają.

Popularne posty