Tegoroczne prezenty ślubne - pudełko / This year's wedding presents - special box

 Drugi post z serii jakie prezenty podawałam znajomym z okazji ich ślubu. Były książki, to dzisiaj pora na pudełko niespodziankę ;)
Pudełko wykonałam własnoręcznie ale karton był troszkę za cienki i pudełko się wyginało. Średnica kola miała 26cm. Papier brązowy i piaskowy ładnie ze sobą komponowały, a gruby karton (ok 1200g) w spodzie utrzymywał prezenty. Brzeg nakrycia, który mi jakimś dziwnym sposobem wystawał obkleiłam wstążką, zrobiłam tez z wstążki kwiatka i przykleiłam na gorący klej. wydrukowałam etykietki, zrobiłam dziurkę dziurkaczem i przewiązałam czerwoną wstążką. pudełko wyłożyłam organzą.

A teraz co było w pudełku:
mała butelka szampana - na zdrowie
smoczek - na przyszłość
tabletki Apap - na ból głowy
2 herbaty owocowe i 2 kawy - na zimne wieczory
prezerwatywa - na noc poślubna
zdrapki - na szczęście
cukierki - na osłodę
woreczek z grosikami - na rozmnożenie
świeczka i zapałki - na rozgrzanie atmosfery


 ~

My second post about gifts I've given to my friends on their weddings. Last time there were books and today its time for the supprise box.

I made the box personally but the cardboard was a bit too thin and the box bent a little. The diameter of the wheel was 26cm. Brown and sand paper matched each nicely and the thick cardbord (about 1200g) in the bottom held the gifts. I've tagged the margin of the topping with a ribbon, I also made a ribbon flower and glued it with hot glue. I have printed the labels, used a hole puncher and tied a red ribbon. Ive made the layout with organza.

And now for whats inside:
a small bottle of champagne - for good health
baby pacifier - for the future
headache pills - for a headache
2 fruit teas and 2 small packs of coffee - for cold nights
condom - for the wedding night
scratch - in case of good luck
candy - for solace
a bag of pennies - for reproduction
candle and matches - to warm up the atmosphere



Komentarze

  1. Takie prezenty są najlepsze! Śliczne pudełko no i oczywiście ekstra zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po jakimś czasie spotkałam obdarowanych i śmiali się, że z daleka wiedzieli, że to ode mnie i że część już rozdysponowali i część zachowali na przyszłe okazje;P

      Usuń
  2. Fajne to pudełko :) dostaliśmy coś podobnego ale oczywiście z mniejszym wkładem własnym od Rafała z pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacyjny pomysł! Uwielbiam takie kreatywne prezenty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też:) można się przy tym pośmiać i tworząc i otrzymując;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeżeli zostawisz po sobie jakąś pamiątkę ;)
Komentarz pozwala mi określić, czy moje posty wam się podobają.

Popularne posty