A może sutasz

Zastanawiałam się co zrobić w 3 dniu mojego kalendarza adwentowego. Tak właśnie nazwałam ten cykl :) Każdy ma jakieś pragnienia, jedni lubią słodycze, inni wolą kosmetyki, widziałam wiele typów kalendarzy adwentowych. Miałam nawet pomysł stworzyć jeden. Jednak zostawiłam to na kolnej lata dla mojego dziecka (może być też mężczyzny) :P
Dzisiaj będzie o sutaszu i biżuterii ;)

Postanowiłam przedstawić Wam tym razem prace mojej znajomej. Produkuje głównie dla siebie, czasami robi prezenty znajomym. Oczywiście jak Ci znajomi ją poproszą o konkretne kolory czy też kamienie wszystko się uda;) Nie produkuje masowo, czasami jak się nudzi. Czasami na jakąś okazję. Nie chciałabym aby jakaś inna dziewczyna, która ma firmę i robi biżuterię wzięła to za kryptoreklamę. Wiem, że czasami wstawia swoje prace do galerii w Łodzi.

Osoby, które mnie obserwują na Instagramie widzieli zdjęcie kolczyków.


Poniżej pokażę Wam kilka innych jej dzieł :) 








 





Każde z tych dzieł jest robione starannie, zszywane, z dobrej jakości materiałów. Są tutaj kolczyki, wisiorki jak i piękne kolie. Sama miałabym ochotę na taką, ale jak rozglądałam się po internecie takie kolie kosztują ok 1 000 zł!! Ciekawe czy ona by mi je sprzedała :) I za ile ? xD



Jeżeli komuś się podobają niech zostawi komentarz. A może jakiś Mikołaj chciałby coś dać grzecznej dziewczynce ? XD

Do usłyszenia wktórce xD

Komentarze

  1. Piękne i bardzo starannie wykonane prace :) ktoś tu ma talent ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj ma ona talent;) wszystko jest dokładne i starannie wykończone ;)

      Usuń
  2. Cuda i cudeńka... Co jedne to piękniejsze. Bardzo lubię nosić takie biżu z duszą. Kiedyś moja kuzynka robiła ale przestała, szkoda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już nie robię praktycznie, wolę iść do znajomej i poprosić aby coś dla mnie zrobiła ;)

      Usuń
  3. Ten wisior biało czarny wymiata! Ale tak w ogóle znajoma robi dzieła sztuki! Szacun i czapki z głów :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeżeli zostawisz po sobie jakąś pamiątkę ;)
Komentarz pozwala mi określić, czy moje posty wam się podobają.

Popularne posty