Pomysły na prezent 2017 part 2

Dzisiaj druga seria pomysłów, ponieważ męskie prezenty są dla mnie zawsze większym problemem niż damskie, nie podam Wam moich tegorocznych prezentów. W końcu jak moją mamę i teściową nie podejrzewam o czytanie tego bloga, tak mojego brata lub A:* owszem ;)


Dziś skupimy się na prezentach dla ojców, teściów, braci i narzeczonych lub mężów. Opiszę oczywiscie najbardziej popularne prezenty męskie ;)

Perfumy. Która z nas nie lubi jak nasz mężczyzna cudownie pachnie. Czasami wręcz aż nuty zapachowe działają na kobiety niczym afrodyzjaki. Czasami można uznać, że jest to dość wrażliwy temat, bo to co podoba się nam nie zawsze musi spodobać się jemu. Ale zawsze możemy iść z naszym mężczyznom dużo wcześniej do sklepu i wyszukać jeden, może kilka zapachów. Ja tak robię regularnie, niby przeglądam swoje, a przypadkowo sprawdzamy męskie ;) choć mój mężczyzna ma jeden idealny zapach i dopóki będą go produkować, go nie zmieniamy XD


Książki, taki prezent dla każdego, mężczyzny, kobiety, dziecka. Najważniejsze jest tylko to, że musimy znać upodobania. Ja czasami dostaję książki, których normalnie bym sobie nie kupiła, ale lubię je czytać. Czasami to miła odmiana. Lecz nie za często je czytam po raz drugi. Mój ukochany lubi fantastykę i ponieważ nie lubi niespodzianek (jak można nie lubić niespodzianek??)  jego książki od moje mamy zostały kupowane z nim. Wybrał sobie DICKA. Jest to dość fajne, bo można mu spokojnie kupować książki na każdą okazję aż uzbiera całą kolekcję, apotem na pewno będzie potrzebna jeszcze kolejna.


Gry. Jeżeli myślimy o prezencie dla kogoś młodszego, np. brata możemy poszukać jakiś fajnych gier komputerowych. Może wspomnieli przy Was o jakiś grach komputerowych np. Wiedźminie, Call of Duty, Battlefield czy też Need for Speed. Oczywiście przemyślcie to dobrze, bo jeżeli sprezentujecie swojemu ukochanemu grę, którą zawsze chciał, albo jęczał na ten temat od wielu miesięcy, macie go z głowy na dobre tygodnie. Nie każdy jest taki kochany aby dozować sobie tą przyjemność.

Jeżeli mężczyzna, dla którego kupujemy prezent lubi dobry alkohol i wolno mu go pić (tak jako lekarz bardzo często to rozważam i np mój tata go nie dostaje) możemy poszukać w odpowiednich gatunkach. Whisky. możemy pomyśleć o Jack Daniels (niska półka), Johny Walker Black (średnia półka) lub Johny Walker Blue Label ( wyższa półka). Tak na prawdę wszystko zależy jakie macie fundusze i co chcecie dać. Ja za bardzo nie nam się na Whisky, ale mój A:* zawsze  mówił, że im starsza Whisky tym lepszy smak. Pamiętajcie, że nie każdy facet lubi kolorowe trunki i czasami wystarczy dobrej jakości czysta wódka.




Komentarze

  1. Nasz tato preferuje tylko skarpetki i ewentualnie dobry alkohol typu wineczko :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam też nie lubię niespodzianek xD a jeśli chodzi o droższą whiskey, to mój mąż dostał kiedyś Glenfiddich 12 letnią i mówił, że super ;) co do gier, to super jest GTA 5 :P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeżeli zostawisz po sobie jakąś pamiątkę ;)
Komentarz pozwala mi określić, czy moje posty wam się podobają.

Popularne posty