DIY: Warhammer's crystals

Ostatnio chwaliłam się kryształami z Warhammera, które stworzyłam dla A i jego kolegów. Dziś chcę wam pokazać jak proste jest ich wykonanie. Wystarczy wzór, papier, nożyczki, klej i trochę cierpliwości.
'
Szablony można znaleźć pod poniższymi linkami (ja wydrukowałam na grubszym papierze niż zwykły ksero):
Crystal of fire
Crystal of earth
Crystal of air
Crystal of water

Po wycięciu szablonu należy zagiąć go według zaznaczonych linii. Następnie skleić.
Można pokolorować go farbami, akwarelami lub też przed sklejeniem zwykłymi kredkami.



 ~
 Recently I boasted of Warhammer crystals that I made for A and his colleagues. Today I want to show you how simple it is to implement them. All you need is a pattern, paper, scissors, glue and a little patience.
 
 
Templates can be found at the links above  (I printed out on paper thicker than an ordinary photocopying)
When you cut the template, fold it according to the selected line. Then glue it.

 


  You can color it using paints, watercolors or crayons before gluing.


Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. dziękuje, czułam się trochę jak w podstawówce na matematyce;)

      Usuń
  2. Osz Ty :D a ja myślałam, że Ty wszystko sama od LINIjki malujesz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie byłoby lepiej. Papier techniczny się średnio nadawał, a na reszcie tusz się rozmywał ale po pierwszym stwierdziłam, że wolę wydrukować raz, a nie raz wzór (bo to książka) i potem rysować i naklejać wzorki albo je nanosić idealnie ;)

      Usuń
  3. kurcze musze to wykorzytsać na lekcji :) genialne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jak będziesz szukać akurat tych kryształów to napisz, powiem na których stronach są, bo podałam linki do całych książek ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeżeli zostawisz po sobie jakąś pamiątkę ;)
Komentarz pozwala mi określić, czy moje posty wam się podobają.

Popularne posty