Poczatek / The beggining



Podobno początki są trudne. To już mój drugi początek i mam nadzieję, że uda mi się wytrwać oraz prowadzić ciekawego bloga.
Pierwszy blog był typowo o gotowaniu, teraz chcę pokazać Wam, jak ciekawe jest rękodzieło nie zapomniawszy o mojej "kuchennej pasji".
Czasami pojawią się też jakieś recenzje, nowinki, moje dzieła, jedzenie jak i niespodzianki. Nie chce zamykać się w jednej szufladce. Świat jest ogromny i piękny.

Trzymajcie kciuki :*
 ~
Apparently beginnings are difficult. This is my second start and I hope that I can persevere and  lead an interesting blog.
The first blog was typically about cooking, now I want to show you how handicraft is interesting not forgotten about my "kitchen passion".
Sometimes there will be also some reviews, news, my work, food and surprises. I don't want to close in one drawer. The world is huge and beautiful. 

Keep fingers crossed :*

Komentarze

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeżeli zostawisz po sobie jakąś pamiątkę ;)
Komentarz pozwala mi określić, czy moje posty wam się podobają.

Popularne posty