Moje pierwsze kolczyki ślubne z sutaszu / My 1st soutache wedding earrings

Ostatnio pokazałam Wam kolczyki ślubne wykonane metoda sutaszu (tutaj). Dzisiaj chwalę się pierwszymi, które były prezentem dla mojej koleżanki (Patrycji) z okazji jej zamążpójścia ;)
Ps. pudełko też ręcznie wykonane ;)
Kolczyki wykonane z białego, kremowego i srebrnego sutaszu, perełek, drobnych koralików oraz fasetowanego kryształu szklanego. Bigle srebrne próby 925. Podszycie z białego filcu.



 Chciałabym powiedzieć, że nie znoszę jej za fakt, że jak zaproponowałam jej kolczyki, to powiedziała, że mam zrobić jakie uważam... No do jasnej ciasnej jak ja mam uszyć coś na ślepo, nie znając sukienki???? !!!! Na szczęście  moja głowa jest pełna pomysłów i nie przejmuję się, że ich by nie założyła bo "nie pasują".
 
Poniżej kolczyki na pannie młodej, założyła je na poprawiny ;)
~

Recently I showed you the wedding earrings made the soutache method (here). Today I want to show you my first shoutache wedding earrings that were a gift for my friend's (Patricia) on the occasion of her marriage ;)
Ps. The box was hand-made too ;)
Earrings made of white, cream and silver strings braids, pearls, beads and faceted crystal glass. Hooks 925 silver. Lining of white felt.
I would like to say that I hate her for that as I offered her earrings, she said that I do what I think ... Well, to hell I am like I have to sew something blindly without knowing dresses ???? !!!! Fortunately, my head is full of ideas and do not care that she would not set up as "not fit".


The earrings on the bride. She wore them for the second day of her wedding ;)

Komentarze

  1. Pięknie wyglądają w uszach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i gdybym była Patrycją pewnie bym powiedziała, ze pięknemu we wszystkim ładnie :P ale ja uwielbiam prace które robię i ciężko mi się z nimi rozstawać ;)

      Usuń
  2. Pięknie wyglądają w uszach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hihiihi skądś te perełki znam :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeżeli zostawisz po sobie jakąś pamiątkę ;)
Komentarz pozwala mi określić, czy moje posty wam się podobają.

Popularne posty