Filet z kurczaka z grilowanymi warzywami / Chicken breast with grilled vegetables


Ostatnio się śmieję, że ja się zawsze odchudzam... Wyniki są słabe ale ważne aby się zdrowo odżywiać, poprawić wyniki laboratoryjne i przy okazji schudnąć.
Dzisiaj podzielę się z wami jednym z moich obiadów. Nie pytajcie się ile to ma kalorii bo nie wiem, mam dietę ułożoną na 4 tyg (które mogę powtarzać) i powinnam tracić jakiś kg na tydzień. Pierwszy tydzień był okropny i ciągle chodziłam głodna nawet woda nie pomagała (piłam ją ciągle) a po posiłku minęła godzina i ja ponownie byłam głodna. Drugi tydzień wyglądał podobnie no i przez to w weekendy pozwalaliśmy sobie( ja i A) zjeść coś "normalnego" i chyba dlatego mój kg schodził w 2 tyg ale przyznać się muszę, że nie zjem już takich ilości jak kiedyś mogłam i tak przyzwyczaiłam organizm do 2-2,5l wody, że jak nie wypiję dziennie co najmniej 1,5 l to chodzę i szukam czegoś ciągle, czuje się źle, ciężka i jakby wewnętrznie zatruta ;)
Jak przeżyję całą moją dietę, zrobię każdemu daniu zdjęcie to obiecuję, że podzielę się z wami jadłospisami. Dieta nie jest stworzona specjalnie dla mnie i nie zapłaciłam za nią jakiś milionów, była też ogólnodostępna w jakiejś gazecie.

Danie jest olbrzymie ze względu na warzywa i wierzcie mi, nie potrzebujecie nic więcej do zjedzenia... Ja nie przepadam za grillowaną papryką wiec tylko wrzuciłam ją na chwilę na grilla elektrycznego, opiekła się delikatnie i wyjęłam.

 Składniki na 1 porcję:
120 g piersi z drobiu (kurczaka lub indyka)
1/2 cukinii
1/2 bakłażana
czerwona papryka
3-4 pomidory suszone lub świeży pomidor
sól, pieprz, zioła, papryka lub curry

Przygotowanie:
1.Mięso zbij tłuczkiem, oprósz solą, pieprzem i papryką lub curry.
2. Zarumień na patelni cienko posmarowanej oliwą z oliwek i uduś pod przykryciem w powstałym sosie.
3. Warzywa pokrój, oprósz ulubionymi ziołami, zgrilluj.
4. Jedz z suszonymi pomidorami lub połóż plastry pomidora pod koniec grillowania ( ja pokroiłam pomidory suszone w kostkę i wymieszałam z cukinią i bakłażanem w miseczce)



~
 I laugh lately that I am always on a diet ... The results are weak but it's important to eat healthy food, improve laboratory results and lose weight when the opportunity occurs.

Today I share with you one of my dinners. Do not ask how many calories it has because I do not know, I have arranged a diet for 4 weeks (which I can repeat), and I should lose 1kg per week. The first week was awful and I was always hungry even drinking water didn't help (I drank it constantly) and I was hungry again after an hour from a meal. The second week looked similar and we have been allowing ourself to eat something "normal" on the weekends and perhaps that's why I lost 1kg in 2 weeks but I have to admit that no longer I can eat as much as I once could, and I got used to drinking 2-2,5 liters of water so that when I am not drinking at least 1.5 liters on a day, I am walking and looking for something, feeling bad, heavy and poisoned;)

When I'll survive my diet, I'll make an image of every dish and I promise that I will share them with you. This diet is not designed specifically for me and I didn't pay a million, it was in a newspaper some time ago..


The dish is huge because of the vegetables and believe me, you do not need anything else to eat ... I do not like grilled pepper so I just threw it for a while on the electric grill, grilled gently and got out.

Ingredients for 1 serving:
120 g chicken or turkey breast
1/2 zucchini
1/2 eggplant
red pepper
3-4 dried tomatoes or fresh tomato
salt, pepper, herbs, paprika or curry

Preparation:
1.The meat pound with mallet, sprinkle with salt, pepper and paprika or curry.
2. Brown on the pan thinly greased with olive oil and braise under cover in the resulting sauce.
3. Cut, sprinkle with your favorite herbs and grill the vegetables,
4. Eat with dried tomatoes or tomato slices lay at the end of grilling (I dice the dried tomatoes and mixed it with zucchini and eggplant in a bowl).

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. hihihi jest smaczniejszy nawet niż na zdjęciu;)

      Usuń
  2. Byłam niedobra i nominowałam Cię do Liebster Award :D szczegóły u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeżeli zostawisz po sobie jakąś pamiątkę ;)
Komentarz pozwala mi określić, czy moje posty wam się podobają.

Popularne posty