Moj Warhammer-owy projekt / My Warhammer's project

Mimo iż za bardzo nie znam się na na świecie Warhamerra, to czasami obserwuję sesję A (mojego partnera). Oczywiście dałam się namówić na stworzenie postaci ale nią nie gram. Na razie wolę słuchać oraz tworzyć im pomoce :P


Oto kilka kryształów do ich misji, które wykonałam na podstawie szablonów z książek na sztywnym papierze. Do kolorowania użyłam akwareli.


 ~
Although I don't know too much about the world of Warhammer, I sometimes observe a session played by A(my partner). Of course I let him persuade me to create my own character but I dont play. For now, I prefer to listen and to create their help :P



Here are a few crystals for their adventure, which I made from templates of books on stiff paper. For coloring I used watercolours.


Komentarze

  1. Zajebiste to jest :D naprawdę trzyma poziom i klimat :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękować ;) Malowani tego zajęło mi cały dzień ale komplet kryształów jest;) a co ciekawsze nigdzie w necie nie można było tego znaleźć więc można powiedzieć, że projekty kolorystyczne jak i zdjęcia są nowinkami ;)

      Usuń
  2. Najtrudniej jest się wciągnąć, warhammer jest super i według mnie super rozwija wyobraźnię.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeżeli zostawisz po sobie jakąś pamiątkę ;)
Komentarz pozwala mi określić, czy moje posty wam się podobają.

Popularne posty