Kartki ślubne / Wedding cards

Ostatni post był "kulinarny" więc dzisiaj będzie coś z rękodzieła... Okres ślubów, wesel jeszcze trwa, oczywiście największy wysyp był w wakacje. O prezentach dla młodych na pewno jeszcze napiszę a dziś chcę pokazać wam kartki ślubne jakie przygotowałam dla znajomych w tym roku.
Proszę bądźcie wyrozumieli bo to moje pierwsze kroki w tworzeniu kartek, kiedyś może będzie lepiej albo tak idealnie jakbym chciała;)
~
The last post was "culinary" So today will be something of handicrafts ... Period of weddings still continues, of course, the biggest flood was of the holiday. About gifts for Bride and groom I will write, but today I want to show you the wedding cards that I prepared for my friends this year.
Please don't be harsh on me  because it's my first steps in the cardmaking, someday may be better, or so perfectly as I want ;)


1) pierwsza kartka jaka wykonałam ;) trochę serwetki, papier, wstążka, kawałek taśm ozdobnych, wydrukowany stempel, koronka, kalka i pomysł ;)
~
1) The first card that I've done ;) a napkin, paper, ribbon, decorative tape, printed stamp, lace, tracing paper and the idea;)







2) przy tej kartce wzorowałam się zdjęciem znalezionym w internecie. gołabki z quillingu, papier, naklejka, wstążka, stempel wydrukowany i kalka
~
2) I pattern this card on a photo I found in the internet. Quilling's dove, paper, sticker, ribbon, printed stamp and tracing paper





3) Tą kartkę robiłam na kilkanaście razy, zawsze było coś nie tak a miała być idealna... Jak zobaczyłam te złoto-brązowe różyczki od razu stwierdziłam, że kartka będzie z nimi.. ale kartka ślubna w ciemnych kolorach?? oj długo dobierałam dodatki aby to jakoś wyglądało. Ogólnie jestem zadowolona choć jak to mówię, zawsze mogło być lepiej ( a mi zawsze ktoś odpowiada, zawsze mogło być gorzej) :P Do wykonania użyłam papieru, tasiemki, stempla wydrukowanego i koralików. Ps. te małe czerwono białe kwiatki tez zrobiłam sama a w środku mają kilka koralików )
~
3) This card I remade several times, there always was something wrong and it had to be perfect ... When I saw these golden-brown roses at once I knew that this card would be with them.. but wedding card in dark colors ??  Choosing the additions took forever till it looked good enough. Generally I am content but like I usually say it could always be better (and always someone answers, "it could be worse") :P I used  paper, ribbons, printed stamp and beads. Ps. those little red and white flowers I also did myself, and in the middle they have some beads)








4) Kartka robiona z papieru, koronki, stempli (nowe zakupy musiałam od razu wykorzystać) i perełek. tworzenie sukienki panny młodej było wyzwaniem a i tak ułożyła się później jak chciała ;)
~
4) The card made of paper, lace, stamps (new purchases had to be immediately used) and pearls., the creation of the bride's dress was a challenge and finaly it lay like it wanted ;)





5) Kartka którą tworzyłam na dość szybko z ograniczeniem produktów, ale wyszła skromna  i za to ją polubiłam. Do wykonania papier, stemple, wydrukowany stempel, gotowe kwiatki i perełki
~
5) The card was created quickly with limited products but it came modest and for that I liked it. I use: paper, stamps, printed stamp, ready flowers and pearls





Pierwsze dzieła nie są jakieś idealne ale są ręcznie wykonane, z myślą o osobach do których maja powędrować. Każda kartka wiedziała do kogo ma iść, nie było możliwości aby dostała ją inna para. Mam nadzieję, że obdarowanym tez się podobały.
~
The first works are not perfect but handmade, designed for people to which they went. Each card knows to whom it goes, it was not possible that it got to another couple. I hope that the donee also liked it.

Komentarze

  1. Uuuuu tę jedną poznaję, bo moja :p ależ kolekcja się rozrosła fiu fiu ... piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nio cóż były 4 wesela i kilka jeszcze ślubów w tym roku;) Na przyszły zacznę robić po świątecznych zaraz;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeżeli zostawisz po sobie jakąś pamiątkę ;)
Komentarz pozwala mi określić, czy moje posty wam się podobają.

Popularne posty