Sutaszowe kolczyki ślubne / Soutache wedding earrings


Dzisiaj chciałam się pochwalić kolczykami, które niedawno wykonałam.
Moja ulubioną definicję sutaszu znalazłam tutaj:
"Sutasz to biżuteria, sutasz to sznurek i sutasz to technika. Nazwa tej kolorowej i bardzo dekoracyjnej biżuterii pochodzi właśnie od nazwy sznurka, z którego się ją wykonuje. Biżuterię sutasz wykonuje się ze sznurków sutasz, techniką haftu sutasz."

Pierwsze kolczyki ślubne wykonałam dla Patrycji na jej ślub. Założyła je na poprawiny. O nich innym razem.

Praca z sutaszem jest wyzwaniem. Powinno się być dokładnym, estetycznym i co najważniejsze mieć pomysł. Z tym zazwyczaj jest najgorzej. Potrafię robić pierwszy kolczyk kilkanaście godzin, bo nie mam na niego pomysłu, czasami rozrysowuję sobie na kartce jak ma wyglądać, a czasami wzoruje się na dziele innej osoby.




 ~
Today I want to boast earrings that I made recently.
My favorite definition of soutache:
"Soutache is jewelery, soutache is strings braid and soutache is a technique. The name of this colorful and highly decorative jewelery comes exactly from the name of strings braid from which it is performed. The soutache jewelery is made of soutache cord, soutache technique."

The first earrings I made were for Patrycja for her wedding. She wore them on the second day of wedding. Abouth them another time.
Working with soutache is challenge. One should be precise, aesthetic and what is most importand to have an idea. This is usually the worst part. I can make the first earring several hours because I have no idea for it, sometimes I draw it on paper check how it will look, and sometimes I take pattern from another person's work.

Komentarze

  1. haaaa i jakie piękne! :))) efekcik jest powalający :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jeszcze kilka prób i będą może perfekcyjne ;P aktualnie się staram zrobić takie bardzo równe :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeżeli zostawisz po sobie jakąś pamiątkę ;)
Komentarz pozwala mi określić, czy moje posty wam się podobają.

Popularne posty