Tegoroczne prezenty ślubne- książka / This year's wedding presents- book

Zapakowałam wiele książek w tym roku. Panuje moda na dawanie książek lub wina zamiast kwiatów Młodej Parze. Postawiłam na prostotę czyli zwykły szary papier, sznurek pakowny i jedyny akcent to tag ślubny.

Wewnątrz książki wkleiłam dedykację na papierze półprzeźroczystym (kalce) i pod spodem wkleiłam białą kartkę, aby widać było życzenia. Wierzcie mi, że wielkości książek nie są takie same nawet jeśli mówimy o tej samej serii (pakowałam wszystkie części Wiedźmina!!), tom pierwszy różni się wielkością nieznacznie od tomu 2 i 3 itd.... Nie mogłam wszystkiego wyciąć hurtowo ;(
Do wykonania tagów użyłam wydrukowanych stempli, stempli, papieru, gotowych kwiatków wstążek oraz tuszów do rękodzieła.



 ~

 I packed a lot of books this year. There is a fashion for giving books or wine instead of flowers to Newly Weds. I put on simplicity as plain brown paper, string and only additive is wedding's tag


 
 Inside the book I interleave dedication on translucent paper (tracing paper) and underneath a white (normal) one. Believe me, that the size of the books are not the same even if we are talking obout the same series (I packed all parts of The Witcher !!), the first volume differs from volume 2 and 3 in size  etc .... I could not cut everything at once ;(
I used for tags : printed stamps, stamps, paper, paper flowers, ribbons and inks for handicrafts.




Komentarze

  1. ja miałam kwaity :( szkoda ze nie ksiazki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. większość osób chciała książki lub wina zamiast kwiatów, jedna para chciała kupony totolotka :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeżeli zostawisz po sobie jakąś pamiątkę ;)
Komentarz pozwala mi określić, czy moje posty wam się podobają.

Popularne posty