Ann's box DIY


Skoro Patrycja już pochwaliła się na blogu boxem, jaki ode mnie dostała mogę zaprezentować jego zawartość ;)

Pudełko zawierało:
2 kubki pomalowane lakierami do paznokci( będzie tutorial, obiecuję)
pojemniczek z kawą własnego pomysłu (mieszanka różnych przypraw, kawy i cappuccino)
herbatki jakby nie mieli ochoty na kawę lub im nie zasmakowała
szydełkowa Hello Kitty
kilka mini batoników orzechowych
kilka kosmetyków


Wszystko ładnie opakowałam, zabezpieczyłam, kazałam nakleić tonę naklejek ostrożnie (bardzo miła pani na poczcie) i wysłałam super drogą paczka 24h a i tak Poczta Polska nawaliła ;( No szczęście, ze tylko ucho zostało zbite bo bym chyba im wszystkim krzywdę zrobiła, tym bardziej, że sama czekałam na oczka do misiów chyba z tydzień i jeszcze jakieś dziwne akcje typu "nieudane doręczenie" a brak awizo!!!

Już na blogu u Interendo ogłosiłam, ze na Boże Narodzenie będę robić 3 boxy a konkurs ogłoszę w drugiej połowie listopada, tutaj możecie podpowiedzieć, co miałoby się tam znaleźć :P


 ~

 Patricia has already wrote about Ann's box DIY on her blog, which got from me. So I can present its contents;)

The box contained:
2 cups painted with nail polish ( it will be tutorial, I promise)
a jug of coffee - my idea (a mixture of different spices, coffee and cappuccino)
tea if they do not want a coffee or it doesn't tasted good for them
crochet Hello Kitty
several mini nuts bars 
some cosmetics

I nicely packed, secured everything, I told to stick a lot of labels "be careful" (very nice lady at the post office) and sent it a great way - 24hours pack, and the Polish Post messed up;( It's luck, that only ear (handle) had been broken because I think they all be harm, all the more, that I waited for the teddy bears eyes so long (a week) and it was even some strange situations like a "failed delivery" and a lack of notification !!!

I already announced on the Interendo's blog that I will be preparing 3 boxes at Christmas and there will be contest in the second half of November. Here you can suggest what would be there:P



Komentarze

  1. Świetna taka przesyłka, piękne rzeczy :) Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna zawartość ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. No ja czekam na ten tutorial :)) boksik mój ukochany :D ;** jeszcze raz buziaczek za niego :** mój talizmanek Hello Kitty:**

    OdpowiedzUsuń
  4. będę robiła jeszcze 1 kubek w niedługim czasie to pobawię się w dokładne zdjęcia;) cieszę się, że udany box dostałaś;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeżeli zostawisz po sobie jakąś pamiątkę ;)
Komentarz pozwala mi określić, czy moje posty wam się podobają.

Popularne posty