LIEBSTER AWARD

OK, kochani koniec leniuchowania, a raczej czas poświęcić chwilę blogowi :P
Ostatni tydzień był katorgą, wyniki z LEK-u, podjęcie decyzji co do specjalizacji co i jak i gdzie i w ogóle... złożyłam dokumenty na neurologie i czekam. Przy okazji udało mi się pozałatwiać kilka spraw do Izby Lekarskiej do złożenia dokumentów do Pełnego Prawa Wykonywania Zawodu (dla niewtajemniczonych po 6 latach studiów musiałam przepracować 13 miesięcy na stażu podyplomowy, na szczęście płatnym, zdać LEK aby uzyskać to prawo, na stażu jest ograniczone = nie wypisuje recept, nie wypisuję zwolnień i pracuje tylko tam gdzie mam staże).

We wtorek Interendo nominowała mnie do Liebster Award, więc dziś grzecznie odpowiadam ;P




"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”.

Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. 



Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. 

Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."




1. Co popchnęło Cię w ramiona blogspota  ?
Pierwszy blog założyłam jeszcze w liceum, pisałam o wszystkim i o niczym tak aby się wyżalić jak to nastolatka musi, ale to nie był jednak blogspot a inny serwer. Pierwszy blog na blogspot załozyłam po namowach koleżanki z roku, ktora smaa prowadziła bloga, tematyka kulinarna wtedy była głównie moim zainteresowaniem. Tego bloga założyłam po namowach Interendo, stwierdziła że powinnam chwalić się tym co robię i pokazywać to innym...
2. Kot czy Pies, a może wolisz chomika :D ?
Zdecydowanie Pies!! Oczywiście uwielbiam wszystko co małe i małe kotki i pieski i chomiki jak nie są moje i nie hałasują w nocy w moim mieszkaniu ;) Od chyba pół roku chodzę i mówię "chcę psa", "chcę piesaka" itd nawet podsyłam mojemu A strony, gdzie ktoś chce oddać małego sznaucerka ( bo ja jestem ich wielką fanką ponieważ mają włosy, a nie sierść i miałam już 3 sznaucery miniaturki w domu rodzinnym. Chciałabym Maltipoo, ale nikt nie chce oddać szczeniaka, a 1000-2000 nie wydam, bo jest tyle psiaków, które nie mają domu i są wyrzucane lub oddawane, że nie pozwolę nakręcać tego handlu psami i hodowlą tylko dla szczeniąt!)

3. Gdybym była owocem zostałabym..... ?
O Boziu nie wiem... Do głowy mi przyszło arbuzem, bo go lubię i też jest "okrągły" jak ja ;) Potem truskawką, bo jestem słodka jak dojrzeję a pestki zostające czasami na zębach są jak moje docinki i humorki ;P Ale to raczej moje upodobania niż to czym bym została... jeszcze nad tym pomyślę...
4.  Najwięcej strachu najadłam się ....  ?
Porównałabym dwie sytuacje 1) gdy mój brat był w USA i miał lecieć jednym z porwanych przez terrorystów samolocie, nie mieliśmy od niego kontaktu a byliśmy przekonani, że wraca od znajomych (na szczęście stwierdził, że zostanie jeszcze na 1 dzień i to go uratowało, dał znać chyba następnego dnia ale nie pamiętam, bo tyle płakałam, ze nawet do szkoły nie poszłam) i 2) gdy nie dostałam okresu na 4 roku studiów przed chirurgią ;) A tak poza tym to łatwo mnie wystraszyć, czasem jak zmywam i się zamyślę a A wpadnie do kuchni cicho i coś zacznie mówić lub się nachyli dać mi buziaka to wręcz aż skaczę do góry.... 
5. Za górami za lasami i moja ulubiona bajka  :D
Życie... ale to nie bajka, to je wojna!!
Lubię bajki o królewnach jak Śpiąca królewna, Królewna Śnieżka i 7 krasnoludków, Piękna i Bestia... 
6. Jakbym chciała dostać boxa to byłoby w nim?
Oj wiele boxów bym chciała od kulinarnych po kosmetyczne.... Ale box z całym zestawem do perfekcyjnego makijażu od bazy, podkładu po utrwalacze i pudry, cienie i pomadkę. Sprawdzone, dobre i z pędzlami ( nie no marzenie ;P)
No a drugi box to taki kulinarny z naturalnymi i oryginalnymi produktami z Chin do kurczaka na słodko-kwaśno, kaczki po pekińsku i pierożków chińskich z tradycyjnymi przepisami (oczywiście bez mięsa i warzyw) :P
7. Marzenia do spełnienia :D
Oj wiele... Szczęście, własny dom, synek i córeczka, pies, spokój w życiu, zdrowie, sportowe, czerwone autko i kilka innych (kolejność przypadkowa) ;) 
8. Jak spędzasz wolny czas?
Pomijając moje kreatywne zajęcia jak szydełkowanie, sutasz, kartki, gotowanie i pieczenie to lubię chodzić na zakupy, przeczytać dobrą książkę i spotkać się ze znajomymi. 
9. Co zrobiłabyś z wygraną w totka ?
 Kupiła dom z ogrodem, zainwestowała i wyjechała w podróż dookoła świata.
10. Najbardziej NIE lubię ?
 Fałszywych ludzi. 
11. Jaki Azjatycki kosmetyk chciałabyś na sobie wypróbować ?
YYYYyyyyy... Nie wiem, może jakiś specyfik to demakijażu ??!!??

 NOMINUJĘ:
1. Zosię z Galeria Zosi
2. Małgosię z Qchenne inspiracje
3. Kasię z Mineralny świat Kasi
4. Justynę z Ciastkarni
5. Agę z Aga w kuchni
6. SłodkaBabeczka z Kulinarne przeboje
7.An gie z Angelika Niedzwiedzka Beauty Blog
9.Małgosię z Moje Gotowanie i Blogowanie
11.Bożenę z Moje Kucharzenie

MOJE PYTANIA:

1. Miejsce gdzie czuję się najlepiej to...
2. Syn czy córka i dlaczego?
3. Jaką  biżuterię lubisz nosić najbardziej?
4. Jaką kuchnię lubisz i dlaczego?
5. Najszczęśliwszy dzień Twojego życia?
6. Jakbyś stworzyła swoje perfumy to czym by pachniały?
7. Wolisz wydać pieniądze na kosmetyki, jedzenie czy coś innego?
8. Najgłupsza rzecz jaką w życiu zrobiłaś?
9. Czego się boisz?
10. Opisz swój wymarzony dom.
11. Jaki kolor odzwierciedla samą Ciebie?


Będę wdzięczna za odpowiedzi i chętnie dowiem się o Was czegoś ciekawego ;)

POWODZENIA;)

Komentarze

  1. dziekuję :) nie zabije :) całuski prześlę:) i niedługo odpowiem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wstawiam LBA u siebie, ale dziękuję za nominację i chętnie odpowiem tutaj :)
    1. Miejsce gdzie czuję się najlepiej to...
    ...mój pokój/dom :)
    2. Syn czy córka i dlaczego?
    Posiadanie zarówno córki, jak i syna, ma swoje wady i zalety. Nie umiem wybrać, żeby tylko zdrowe było :D
    3. Jaką biżuterię lubisz nosić najbardziej?
    Delikatną i błyszczącą :)
    4. Jaką kuchnię lubisz i dlaczego?
    Ostrą i azjatycką :) Nie wiem czemu, po prostu mi smakuje :D
    5. Najszczęśliwszy dzień Twojego życia?
    Nie potrafię wybrać jednego, chyba nic aż tak wielkiego się nie zdarzyło jeszcze, aby był to zdecydowanie najpiękniejszy dzień :)
    6. Jakbyś stworzyła swoje perfumy to czym by pachniały?
    Nie wiem, ale byłyby słodkie i delikatne :)
    7. Wolisz wydać pieniądze na kosmetyki, jedzenie czy coś innego?
    Jeśli chodzi o takie dodatkowe pieniądze, które mogę wydać na przyjemności, to zdecydowanie kosmetyki :)
    8. Najgłupsza rzecz jaką w życiu zrobiłaś?
    Nie mam pojęcia :p Zdarzało mi się parę razy zrobić coś szalonego, ale nie nazwałabym tego głupim :p Najpierw myślę, później robię, więc raczej nie mam z tym problemu :D
    9. Czego się boisz?
    Wielu rzeczy, ale chyba najbardziej pająków i różnych dziwnych stworzeń :D
    10. Opisz swój wymarzony dom.
    Byłby duży (ale nie zbyt duży) oraz przestrzenny. Najlepiej z jasnym wnętrzem i różnymi kreatywnymi pomysłami, jak np. kącik czytelniczy pod schodami czy stojak-wieszak na ubrania z drabiny :D No i pełen zdjęć w ramkach, obrazów oraz z wielkim regałem pełnym książek.
    11. Jaki kolor odzwierciedla samą Ciebie?
    Trudne pytania zadajesz :D Może pudrowy róż? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za odpowiedzi :) I wiem co masz na myśli trudne pytania ;) ale w sumie pudrowy róż mi do Ciebie pasuje;)

      Usuń
  3. :D hehehehe sznaucerek miniaturka wymiata :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a co nie poznałaś Miki i Lady?? szkoda, że nie mam w domu małego psiaka ale wszyscy trują jaki to obowiązek itd itp a przecież to by nie był moj pierwszy pies;)

      Usuń
  4. Witam, dziękuję, ale ja również mino wielokrotnych nominacji uparcie nie biorę udziału w LBA, ale podobnie jak An gie chętnie odpowiem na Twoje pytania tutaj :)

    1. Miejsce gdzie czuję się najlepiej to...
    ... moja kuchnia, oczywiście w moim małym białym własnym domku - to tu czuję się najlepiej i najchętniej bym z niej nie wychodziła :)
    2. Syn czy córka i dlaczego?
    Córka! Mam już jedną, wspaniałą córcię i nie zamianiłabym jej na synka - te sukieneczki, fryzurki, warkoczyki, plastikowa biżuteria księżniczki, za żadne skarby bym tego nie oddała - kto ma córę ten wie o czym mówię ;)
    3. Jaką biżuterię lubisz nosić najbardziej?
    Kolczyki oraz pierścionki - inne świecidełka mogłyby nie istnieć.
    4. Jaką kuchnię lubisz i dlaczego?
    Polską, zdecydowanie - gołąbki, kluski, naleśniki, kopytka, pierogi - nie wyobrażam sobie codziennego menu bez nich.
    5. Najszczęśliwszy dzień Twojego życia?
    Nie będę oryginalna i odpowiem że dzień narodzin mojej córeczki :)
    6. Jakbyś stworzyła swoje perfumy to czym by pachniały?
    Świeżo upieczonym ciastem ze śliwkami - nie wiem czemu ale taki zapach mi pierwszy przyszedł do głowy :)
    7. Wolisz wydać pieniądze na kosmetyki, jedzenie czy coś innego?
    Jedzenie i kuchenne gadżety :)
    8. Najgłupsza rzecz jaką w życiu zrobiłaś?
    Przemilczę...
    9. Czego się boisz?
    Nie wiem...
    10. Opisz swój wymarzony dom.
    Mały domek z wielką kuchnią otwartą na salon, pachnący pysznym jedzonkiem (jestem szczęściarą bo taki własnie mam):)
    11. Jaki kolor odzwierciedla samą Ciebie?
    Turkusowy??

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, dziękuję bardzo ;) Nie ważne, że nie odpowiadasz na swoim blogu, Odpowiedziałaś u mnie i to dla mnie się liczy ;)
      Ps. szczęściara!!

      Usuń

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeżeli zostawisz po sobie jakąś pamiątkę ;)
Komentarz pozwala mi określić, czy moje posty wam się podobają.

Popularne posty