Sałatka z burakiem i kozim serem / Salad with beet and goat cheese



 Nie ma zdjęcia, bo sałatka nie przypadła mi do gustu. Mimo iż nie mam nic do sera koziego to połączenie buraczka, sera i sałaty było ponad moje możliwości. Zjadłam, posmakowałam i więcej nie powtórzę ;)

Składniki na 1 porcję:
50 g koziego sera (lub fety "light")
ugotowany czerwony burak , pokrojony lub starty
1/2 tacki dowolnych sałat (ok 2 garście)
miód
olej lniany
ocet balsamiczny
musztarda dijon
sol, pieprz, bazylia

Przygotowanie:
Wymieszaj kozi ser, ugotowanego buraka i sałatę. Zrób sos z łyżeczki miodu, łyżeczki oleju lnianego, dodaj trochę octu balsamicznego i musztardy dijon. Polej sałatkę sosem, dodaj sól, pieprz i bazylię.

~

There are no photos because the salad is not taking a liking to me. Although I have nothing to goat cheese that combination of beetroot, cheese and lettuce was beyond my capabilities. I ate it, I tasted it and I'll never repeat it;)

Ingredients for 1 serving:
50 g goat cheese (or feta "light")
cooked red beetroot, sliced or grated
1/2 trays of any of salads (about 2 handfuls)
honey
linseed oil
balsamic vinegar
dijon mustard
salt, pepper, basil

Preparation:
Mix goat cheese, boiled beets and lettuce. Make a sauce with a teaspoon of honey, a teaspoon of flaxseed oil, add a little balsamic vinegar and Dijon mustard. Pour salad with dressing, add salt, pepper and basil.

Komentarze

  1. skąd tą kozę na ser dorwałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja buraków nie lubię :D Pomidorki bym za to dodała :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Kozi ser najlepszy robił nasz dziadek dopóki miał kozę :/ Teraz ten kupny nas już nie zadowala :/
    Ale sałatka i tak musi być pyszna (przynajmniej dla nas) xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oddzielnie też wszystko lubię, gorzej to połączenie ;P

      Usuń
  4. Moje smaki. :)
    Obserwuję G+. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeżeli zostawisz po sobie jakąś pamiątkę ;)
Komentarz pozwala mi określić, czy moje posty wam się podobają.

Popularne posty