Kotek Kasi / Kate's Kitten

Poznajcie kotka, który był robiony specjalnie dla miłośniczki kotów, miał być taki z długą szyją i w ogóle ale chciałam aby miała coś małego co zawsze może włożyć nawet do torebki i będzie o mnie pamiętać ;)
~
Meet the Kitten which was made specifically for cat lover, it was supposed to be with such a long neck and all but I wanted to give her something small that she can always put in a bag and she will remember me;)



A tutaj troche wymiarów, kotek 10x6cm, a na samym dole części kotka, jeszcze w trakcie pracy;)
~
And here you have some dimensions, kitten 10x6cm, and at the end parts of kitten, still during work;)

 

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. ciekawe jak go nazwała ;) trzeba się podpytać;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. albo sie go lubi albo nie, jest specyficzny ;) "pachnie i smakuje kozą"

      Usuń
  3. Ukochałybyśmy takiego na śmierć xD
    Zawsze tak mamy z małymi kotkami :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi ten był bardzo słodki i mieścił się w rączce :P

      Usuń

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeżeli zostawisz po sobie jakąś pamiątkę ;)
Komentarz pozwala mi określić, czy moje posty wam się podobają.

Popularne posty