Makaron z pesto z rukoli / Pasta with arugula pesto

Post bez zdjęcia, bo nie dałam rady zjeść nawet tej jednej porcji.... pesto z rukoli nie jest dla nas;) zrobiłam pesto, spróbowałam, dałam spróbować A i wylądowało w koszu ;(
Ale może niektórzy lubią ,więc przepis podam. Ja zamiast makaronu z pesto zjadłam zupę z kalafiora, bo mi została połowa kalafiora;)


Składniki na 2 porcje:
czerwona papryka
ok. łyżki startego parmezanu
makaron 40-50g na porcję
pesto: 2-3 garści rukoli, 1-2 ząbki czosnku, łyżka orzeszków pini, łyżka oliwy
sól

Przygotowanie:
  1. Do malaksera wrzuć rukolę z czosnkiem i orzechami, ucieraj, stopniowo wlewając oliwę, dopraw do smaku solą.
  2. Paprykę zapiecz w gorącym piekarniku lub na grillu, obierz dokładnie ze skórki, usuń nasiona i pokrój na kawałki.
  3. Makaron ugotuj al dente.
  4. Gorący wymieszaj z sosem i papryką, posyp parmezanem i świeżo zmielonym pieprzem.


~

Post without photos because I didn't eat even one serving of arugula pesto ...it's not for us;) I made pesto, I tried, I gave A to try to and it went to the basket ;( But maybe some people like it, so I give you the recipe. I ate cauliflower cream soup instead pasta with pesto, because I had half the cauliflower; )


Ingredients for 2 servings:
red pepper
about tablespoon grated parmesan
pasta 40-50 grams for serving
pesto: 2-3 handful of arugula, 1-2 cloves of garlic, tablespoon pine nuts, tablespoon of olive oil
salt

Preparations:

  1. Arugula,garlic and nuts grind, gradually pouring olive oil, flavour with salt.
  2. Red pepper bake in a hot oven or on the grill, carefully peel off the skin, remove seeds and cut into pieces.
  3. Cook pasta al dente.
  4. Mix pasta with hot sauce and pepper, sprinkle with parmesan and freshly ground black pepper.

Komentarze

  1. Jak to bez zdjęciaaaa :D ja chcę jeść oczami - pobite gary xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bez zdjęcia bo byś to nazwala zieloną biegunką na makaronie :P

      Usuń

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeżeli zostawisz po sobie jakąś pamiątkę ;)
Komentarz pozwala mi określić, czy moje posty wam się podobają.

Popularne posty