"Grubcio" - poznajcie kotka dla Zosi / "Grubcio" - meet kitten for Zosia

Kotek długo robiony, to chyba przez tą neurologię...
  
Poza tym tak go wypchałam wypełniaczem, że ma nadwagę jak nie otyłość ;P

Kolor wybrany przez mamę, a prezent od cioci(czyt. Ann) dla małej Żaby (czyt. Zosi), córki mojej koleżanki ze studiów;) Obiecałam to jej pod choinkę, w sumie raczej mamie, bo Zośka skończyła niedawno roczek( a może już 1,5roku) ;D i pewnie pomyślicie, że mnie pokręciło w październiku kompletować prezenty, ale znając mnie to 2 ostatnie tyg będę piekła pierniczki na sprzedaż, szykowała jakieś ciasta i dania na imprezę imieninową mojej mamy (24 zawsze robię za sekretarkę, a 26 mam tylko ok 40 osób w domu). Poza tym przezorny ubezpieczony ;P

Mamie na imieniny też już kupiłam prezent, szukam jeszcze takiego na urodziny, bo ma 14 grudnia....

Jestem też w trakcie tworzenia "składników" do moich Ann's Merry Christmas box-ów... Pomysłów nikt nie chce podrzucić, No nic sama coś wykombinuję, w końcu kombinatorykę ćwiczyłam, przez ostatni rok w pracy ;P

~

Kitten was doing very long, probably the neurology was a problem ...

Moreover, I stuffed it so much that it has overweight or in worse version obesity :P

The color chosen by her mother, a gift from Aunt (read Ann.) for a Small Frog (read Zosia), the daughter of my friend from studies;) I promised it to her for the Christmas, rather her mother, because Zosia just ended one year old (and maybe 1,5 year) ;D, And probably you will think that I'm messy, because I completting Christmas gifts in October, but knowing me I will be baking gingerbread cookies for sale in the last 2 weeks, preparing some cakes and dishes for my mother's name-days party (24 I'm always a secretary, and 26 I have only about 40 people in the house). In addition, Forewarned is forearmed. :P

I brought a gift for my Mother's name-day, I'm still looking a birthday gift, because he has it a 14th December....

I am also in the process of creating the "ingredients" for my Ann's Merry Christmas boxes ... No one wants to give me some ideas, No problem I will do something, at the end I was practicing combinatorics during the last year at work; P

Komentarze

  1. Ochh aale itak jest prze slodki!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kotek jest słitaśny :D
    Nerologia..... łączymy się w bólu! Dzisiejsza neurofizjologia u nas minęła w pokojowych warunkach ale taka walka będzie toczona co tydzień niestety :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, też mi się podoba ;) a co do neuro to was zasmucę bo ja chcę być neurologiem ;)

      Usuń
    2. ....................................................................................
      xD

      Usuń
    3. oj nio już już, ktoś musi nim być ;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. robię tez na zamówienie;) Ale Grubcio to chyba jedyny w swoim rodzaju będzie;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeżeli zostawisz po sobie jakąś pamiątkę ;)
Komentarz pozwala mi określić, czy moje posty wam się podobają.

Popularne posty