Szydełkowy Smok - mój chiński zodiak / Crochet Dragon- my Chinese Zodiac


Zrobiłam, w sumie dla siebie, szydełkowego Smoka;)
Ma on być odzwierciedleniem mojego chińskiego zodiaku...
Uwielbiam ten wzór, który możecie znaleźć u All about Ami. Mój oczywiście jest większy, bo użyłam grubszej włóczki.
Na zrobienie tego Smoka potrzebowałam całej niedzieli, zaczęłam rano, o 17 wyszłam na Light Move Festival i po powrocie ok 21 skończyłam (zostały tylko rogi i brzuszek).

~

I did it for myself, crochet Dragon;)
It is a reflection of my Chinese zodiac ...
I love this design, which you can find at All about Ami. My of course is bigger, because I used thicker yarn.
I needed to do this all day Sunday, I started in the morning, I went to the Light Move Festival  about 17 and after I returned about 21 to finished it (there were only horns and belly).










Komentarze

  1. O matko, jaki śliczny *_* i ta minka, moja ulubiona! :3 Masz wielki talent :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje ;) do świąt chyba zrobię z 10 tych smoczków w różnej kolorystyce;)

      Usuń
  2. Sama to uczyniłaś! Juz Cie uwielbiam! Jestes artystka!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama zrobiłam ale nie wymyśliłam, do tego jeszcze trochę ;) "Artystka" to ja jestem od dziecka, zawsze tak na mnie rodzice wołali jak coś wymyśliłam ;) XD

      Usuń
  3. Wspaniały smok. Ja nie potrafię nic zrobić na szydełku. Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj z tego co wiem, to umiesz wykorzystywać inne atuty rękodzieła ;)

      Usuń
  4. oj jest zajebisty :)) te szydełkowe stworki to jak tak dalej pójdzie będzie Twój znak rozpoznawczy ^^)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, ze ja robię wiele rzeczy ;) znak rozpoznawczy to będzie chyba wielozadaniowość ;) ale Dragon jest uroczy, nie mogę się na niego nagapić a stoi przy telewizorze, więc mam go ciągle na oku ;)

      Usuń
  5. Ale totalny słodziak z niego wyszedł! No cudowny jest, a najlepsze ma te smocze uszka/płetwy nie wiem co to dokładnie. :D
    Ps. Smok to i mój chiński znak. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niom jest boski, planowałam go od miesiąca ;) niby te uszka to skrzydełka według autorki;)
      hmmm no to albo jesteśmy w tym samy wieku albo mała różnica między nami bo to luty-luty ;)

      Usuń
  6. Urocze maleństwo! A te uszy (?) słodki niuniek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj właśnie kończę pomarańczową, to chyba siostrzyczka będzie ;)

      Usuń
  7. jest cudny! nawet nie wiem jaki mam chiński znak hihi. chciałabym umieć takie cuda robić...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to łatwo sprawdzić ;) wystarczy nawet ciocia wiki ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeżeli zostawisz po sobie jakąś pamiątkę ;)
Komentarz pozwala mi określić, czy moje posty wam się podobają.

Popularne posty