...


Dzisiaj post zupełnie od czapy jak to się mówi...  Rzeczy, którymi chce się pochwalić lub zauroczyły mnie jak np. kubek po kawie z motywem jesiennym albo papierowa oklejka na butelce po winie ;)

 
 Pyszna biała pitna czekolada z otwarcia Sukcesji w Łodzi ( nowe centrum handlowe), mam zamiar spróbowacć dużej ilości rzeczy w tej pijalni belgijskiej czekolady ;)

 Oto i moje zamówienia: guziki i oczka do maskotek, kamienie i sznurki do sutaszu. była jeszcze włóczka ale się zapodziała ;)


 Kwiatki, które miałam w jedna z wrześniowych sobót w domu.. za ten bukiecik dałam chyba 5 zł a poprawiał mi humor przez prawie tydzień!! Oraz jeden z ostatnich kwiatków w ogródku mojej mamy(ten żółty).

 A to małe szare coś to Mika, mój piesek, który nie umie usiedzieć na miejscu nawet na te 3 sekundy robienia zdjęcia, musi łapkami pomachać ;P










Komentarze

  1. Ale piesiu jest uroczy! Wytresowany z tą podającą łapą? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona podaje łapkę zawsze, to jedyna sztuczka jaka jej wychodzi chyba, ale ogólnie to ciągle jakby prosiła tak łapkami wymachuje siedząc na tyłku;) albo skacze albo czasami chodzi na 2 nóżkach jak się z nią bawię;) Mała pociecha;)

      Usuń
  2. Lubię takie posty!!! Śliczny piesek!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj jak ja lubię tę słodką psinkę i jej ogonek pejczyk :D z tymi półproduktami to poszalałaś aż miło :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś zamówiłam kolejna porcję oczek do misiów;) a jeszcze mnie czeka zamówienie włóczki ;(
      A co do Miki, to śmiejemy się, że ona pomaga czyścić podłogę ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeżeli zostawisz po sobie jakąś pamiątkę ;)
Komentarz pozwala mi określić, czy moje posty wam się podobają.

Popularne posty