Celebruj chwile : DIY: Świeczka ze świątecznym motywem / Candel with Christmas pattern

Post pisany pod akcję Arcy Joko Celebruj chwile ;)
Moja kochana 13. DIY: Świąteczny Akcent 


 Dla mnie święta nieodłącznie kojarzą się z Gwiazdą Betlejemską czyli Poinsencją, która moja mama co roku dostawała na imieniny od kolegi mojego taty ;) On miał monopol na wielką Poisencję, giganty po prostu, któregoś roku stała chyba 2 lata;)

 Jak wykonać świeczkę ze świątecznym motywem?

Nic prostszego potrzebujemy jedynie świeczkę, serwetkę, łyżeczkę oraz podgrzewacz.


Z serwetki wycinamy interesujący wzór i oddzielamy warstwy, interesuje nas tylko ta z wzorem.
Łyżeczkę rozgrzewamy nad podgrzewaczem.
Wzór przykładamy do świeczki i rozgrzaną łyżeczką wtapiamy go w nią. Łyżeczkę należy co jakiś czas ogrzać i nie trzymać w jednym miejscu za długo.



 ~

How to make a candle with Christmas motif?

We
only need a candle, a napkin, a spoon and another candle which could be burn.


C
ut interesting pattern from napkins and separate the layers, we are only interested in the one with the pattern.
Warm up the spoon over the candle.
Put the pattern on the candles and metl it in it with hot spoon. A spoon should be warmed from time to time and not kept in one place too long.












Komentarze

  1. Łatwo i efektownie, muszę kupic to i owo i się zabawić ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sie dobrze bawiłam ,aż przez przypadek wylałam podgrzewacz więc od tamtej pory jest w małym świeczniku;)

      Usuń
  2. No jak zwykle prosty sposób ale bardzo efektowny :) Super masz pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny kursik i bardzo czytelny, dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izabelo ja od Ciebie się powinnam uczyć wielu rzeczy ;)

      Usuń
  4. Pomysł genialny i 1000 razy szybszy niż decoupage :) Nigdy chyba bym sama na to nie wpadła. Wyglądają super, nawet nie wiem, która najpiękniejsza. :)
    Dziękuję za kolejny post. I dzięki, że dodałaś opisy, które mam zamieścić. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciemne kawałki wyglądają różnie trzeba uważać przy wtapianiu aby idealnie pokryć woskiem ;)
      Kolejny post juz się piszę a planuje jeszcze chyba ze 2 lub 3;)

      Usuń
  5. Świetny patent na te świeczki :) muszę sama w tym roku wypróbować i przygotować takie na Święta, a wykonanie wytłumaczyłaś tak dokładnie, że myślę, że nie będę miała z tym problemu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. myślałam,że to trudniejsze! bardzo szybko się to robi i jakże efektownie wygląda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najtrudniejsze jest tylko to aby nie za długo przykładać łyżeczkę ;)

      Usuń
  7. o kurczę, w życiu bym nie wpadła na taki pomysł!
    i jeszcze zamiast kleju (właśnie się dziwiłam, to tak się da, ze z klejem?!) podgrzana łyżeczka! genialne :) i pięknie wygląda.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeżeli zostawisz po sobie jakąś pamiątkę ;)
Komentarz pozwala mi określić, czy moje posty wam się podobają.

Popularne posty