Niedzielny spacer po Piotrkowskiej oraz paczka dla Teri ;)

Post publikowany z opóźnieniem, ale nie miałam wyjścia;)

W niedzielę (29.11) wybralam się na randkę z A;* Najpierw spacer po Piotrkowskiej, cieplutkie, świeżo upieczone pączki i ...

 



Mimo iż już dawno była mowa o wybraniu się na kiermasz gier do Gralni   nie spodziewałam się spotkania i randki we czworo ;)
Gry nie kupiliśmy ani jednej ale za to spotkaliśmy znajomą parkę i razem wybraliśmy się do Manufaktury na małe zakupy i kawę ;) Zdjęcie przedstawia herbatę kolegi z chyba 10 torebkami cukru, która została oceniona jako "da się wypić" ;)


A teraz czas pochwalić się paczuszką dla Terii ;)







Komentarze

  1. Piotrkowska pięknieje :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak co roku ;) Choć czekam na Manufakturę ;)

      Usuń
  2. nieszczególnie lubię Łódź, ale Manufakturę już o wiele bardziej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż, dziwić się nie mogę za bardzo ;)

      Usuń
  3. Mieszkając w Łodzi właśnie najbardziej lubiłam grudzień. Piotrkowska jest wtedy magiczna i jakoś tak ludzie wydają się być milsi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha całkiem możliwe ;P Ja kocham święta więc nie ma fajniejszego miesiąca w roku niż grudzień ;)

      Usuń
  4. Czas wybrać mi się do Łodzi; )) zawsze tylko przejazdem. Moja paczucha i tylko moja.

    OdpowiedzUsuń
  5. zapraszam szczególnie latem, ogród btaniczy, zoo(nie wielkie ale jest) a poza tym parki i atrakcje w nich;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeżeli zostawisz po sobie jakąś pamiątkę ;)
Komentarz pozwala mi określić, czy moje posty wam się podobają.

Popularne posty