Likier kukułkowy / Cuckoo liquor

Od kilku lat zajmuję sie dostarczaniem likierów na imprezę imieninową mojej mamy ;)

Likier kukułkowy spijany w wiekszych ilościach u młodszego pokolenia, a kawowy bądź też czekoladowy u starszego ;)

Dziś podaję wam przepis na Kukułkowy likier który znalazłam na tej stronie :)
Likier jest delikatny i czekam jeszcze aż on dojdzie, bo musi w ciemności postać tydzień, ale już mam ochotę się nim delektować... A jak widać na zdjęciu jest go już tylko połowa i przez przypadek dodałam kakao, więc jest dość ciemne ;)

Składniki na 0.7 litra gotowego płynu :
1/2 litra mleka skondensowanego z kartonu
1/2 szklanki wody
200g cukierków kukułka
1/2 szklanki spirytusu
1/2 szklanki cukru

Przygotowanie:
  1. Wodę i cukierki podgrzewać, aż cukierki się rozpuszczą. Wystudzić. 
  2. Dodać mleko i cukier, zmiksować (najlepiej blenderem w wysokim garnku) następnie dodać spirytus.
  3. Wymieszać i odstawić na tydzień w ciemne miejsce.

Smacznego alkoholizowania  ;) 



~


 I have been supplying the liqueur to my mother's name-day party for several years :)

Cuckoo liqueur is in greater quantities in the younger generation, and coffee or chocolate with older;)

Today I give you the recipe for cuckoo liquor, on which I found on this site :)

Liqueur is a delicate and still waiting until he comes, because he needs to be in dark for a  week, but  I want to enjoy it
now ...And as you can see in the picture there is already only half of it and by accident I added cocoa, so it's quite dark;)


Ingredients for 0.7 liter fluid ready:
1/2 liter of condensed milk
200g candy cuckoo
1/2 cup spirit
1/2 cup sugar

Preparation:

  1.      Water and candies heat until it dissolves candy. Let cool.
  2.      Add the milk and sugar, mix (preferably blender at high pot), then add alcohol.
  3.      Stir and let stand for a week in a dark place.


  Nice tasting;)


 

Komentarze

  1. Nie przepadam za alkoholem, ale na likier bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie alkohol, to tylko miły trunek na poprawę humoru a jest dobry jak cukierek ;) właśnie dorabiam butelkę i bez kakao, więc zdjęcia poprawię ;)

      Usuń
  2. 2 lata temu siostra robiła taki likier i dała nam spróbować. Dobry był... gdyby nie ten alkohol xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha gdyby nie alkohol to nie mogłabym tego nazwać likierem ;)

      Usuń
    2. Wiemy, ale co na to poradzić, że na słodkie jesteśmy na TAK ale z alkoholem już NIE :P

      Usuń
    3. hmm ciekawe jakby smakował bez alko ;) ale by się mógł szybko popsuć ;)

      Usuń
  3. Blee odrzuca mnie na myśl o alko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest delikatny likier słodki, kobiecy ;)

      Usuń
    2. Bez alko to nie byłby likier. ;-)

      Nie piłam, ale ciekawie "brzmi" opis. :-)

      Usuń
    3. ja już stworzyłam 3 dzisiaj ;)

      Usuń
  4. Nie wiedziałam,że jest taki likier.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Likiery są różne, zależy na czym go zrobisz;)

      Usuń
  5. takiego jeszcze nie piłam musi być pyszny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Terii mogę podesłać mała buteleczkę bo mam zrobioną ;)

      Usuń
  6. Ooo spróbowałabym choć nie przepadam za alkoholowym posmakiem ;p ale wierzę, że jest delikatny w smaku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest bardzo delikatny a można w ogóle zrobić delikatny z sama wódka bez spirytusu ;)

      Usuń
  7. O kurcze musi być przepyszny, chociaż średnio przepadam za cukierkami kukułka :P
    Pozdrawiam gorąco! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś pierwszą osobą, która nie lubi kukułek, albo pierwszą, która mi o tym mówi;)

      Usuń
  8. Uwielbiam wszelkiego rodzaju likery, a szczególnie adwokat, ponieważ lubię, kiedy alkoholowy trunek ma smak... dużo smaku. ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. kocham :) zapraszam an rozdanie ZOEVA http://madziakowo.blogspot.com/2015/12/rozdanie-wygraj-paletke-zoeva.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę przesłać ten wpis moim siostrom @_@ chętnie skorzystają ;))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeżeli zostawisz po sobie jakąś pamiątkę ;)
Komentarz pozwala mi określić, czy moje posty wam się podobają.

Popularne posty