Mikołajki next part ;)

 Poniedziałek był dla mnie bardzo miły  i  oczywiście pod hasłem Interendo ;)
Dostałam dwie paczki ;) Jedna to było moje zamówienie od Ber de Ver.
Szalone zakupy zabrały mi część oszczędności i listonosz nie zostawił awio, juz umierałam z niecierpliwości... Myślałam, że komuś coś zrobię, ale pani na poczcie sprawdziła i okazało się, że jest pudelko dla mnie i oczekuje od piątku...Pan listonosz dostanie wciry!! Różowa Pada uz wypróbowana,całkiem fajnie sie spisuje i nawet dobrze usunął kreskę z nowego "al lajnera" ;)



 Druga paczka przyniesiona przez kuriera (z poczty polskiej, podobno) ;P
Był to mój prezent w ramach Kolorowych Boxowych Mikołajek z Hello Kitty  ;) Moją parą okazała się współwinna tego przedsięwzięcia Terii z blogu  Kolorowy Świat Terri, która podsunęła pomysł Pacie...
Bardzo obawiałam się reakcji mojej pary na mój box, bo nie był kosmetyczny... Wrzuciłam tam kilka lakierów i krem i coś jeszcze ale gównymi składnikami były ciasteczka i moje rękodzieła;)


 A teraz co ja znalazłam:


 Coś słodkiego. Ja nie wiem ale mój  A; ledwo wszedł do mieszkania (ja podgrzewałam obiad) i po  minucie słyszę  "Widzę że ktoś mi zostawił  coś słodkego". Normalnie nie wierzę, ale że nie przepadam za  Kasztankami i Malagą oddałam mu je zastrzegając ,że o tej małej buteleczce <3 POLSKĘ może zapomnieć!!Wpadła mu w łapki i oddać nie chciał ;) Skarpetki  też chcę zwędzić ;)
Aha i wosk ;) Całkiem fajny zapach.


 Naklejki zaraz wyróbuje, choć ja nie jestem tak zdolna jak Teri ;)


 Mr Frostym mam zeszłoroczną edycję i tak kochałam, że jak tylko dostałam tą paczuszkę płyn wlałam do kapieli wieczornej ;) Żel peelingujący Pomarańcza i migdał  od Yves Rocher nie znam ale chętnie się zaprzyjaźnię. A balsam w spray?? wow fajne, choć pierwsza myśl "czy ja dostałam samoopalacz?"  :P


O kuli z Organique nie będę dużo pisać, kocham ich produkty ;)


Mydełko tak pachniało, że jak otworzyłam pudełko zaraz je wyczułam.


Peeling z Naturia miałam truskawkę i uwielbiałam go więc Idealny... Krem  Shefood już wczoraj  wypróbowałam,  fajny jest  ;) A paletka no cóż lubie paletki ;P


 Tusz się wyróbuje, błyszczyk idealny kolor, a kredka mimo iż wolę niebieskie, to ta zieleń ma  ciekawy odcień ;)


Krem do rak, widzę pierwszy raz na oczy takie cudo ale pachnie dosłownie jak sorbet z  owoców egzotycznych...Perfumy słodka buteleczka :*


 Próbki i jak tu jej nie kochać  ;)


Kochana Terii po takiej ilości kosmetyków to ja z wanny wyjdę dopiero za rok ;) Trafiłaś ze wszystkim!! Mam tylko wyrzuty sumienia, że ode mnie dostałas tak skromny prezent...

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. miły poniedzialek, ale dobrze, że ciasteczka wysyłałam, bo bym się nie doczekała na paczkę z Japonii )

      Usuń
  2. Świetny box, a zamówienie od Ber... no ja złożyłam w niedzielę i pochłonęło mi połowę wypłaty :D Ale widzę Fancl, będziesz zadowolona! A Mikołajki - mega udane ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mój facet odkrył to zamówienie to pożałowałam, że na dzień dobry mu nie powiedziałam, że jedno z tego ma działać cuda na jego problemy skórne ;)

      Usuń
  3. Interendo wspaniale wymyśliła z tymi Mikołajkami. :D
    Za rok też się bawimy, prawda?

    Dodaję do obserwowanych! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Terii jako pomysłodawca a Interendo jako wykonawca, to bombowe duo:)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. dziś jeszcze dostałam od rodziców jeden prezent;)

      Usuń
  5. Widać, że byłaś bardzo grzeczna w tym roku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może nikt nie zauważy tych moich rogów pod aureolką ;P

      Usuń
  6. Terri zaszalała :) Jak widzę nasze wszystkie Hello Kittowe paczki wyglądają obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widze panny Flamingi! Kurczaczki bedziesz zadowolona- zamowienie klasyk!
    Paczencja od Teri bomba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczaki się okaże ale micel różowy nie jest taki zły choć jestem chwilę lekko różowa po nim ;)

      Usuń
  8. Fantastyczne prezenty. Po prostu marzenie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. ja grzeczna? to chyba ta aureolka na różkach trzymana ;P

      Usuń
  10. Ann kochana jak skromna, Twoja paczka dała mi dużo radości i mam sporo pamiątek na żaś, bo kosmetyki się skończą i dupka.
    Skarpety mam akie jak Ty tylko bordowe i sa super wygodne i ciepłe, idealne na zimę ;) chociaż ja zazwyczaj na bosaka... całe życie ;)Niech wszystko służy, kąp się ile tam chcesz :D tylko żebyś nie płakała jak dostaniesz rachunek za wodę, bo ja go nie zapłacę haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dupka a denko ;)
      Mój A już się z nimi zaprzyjaźnił i pilnuje 9do tego ma w nosie że są damskie i za małe), bo ja też prawie zawsze na bosaka;)
      Ale wiem, że on się drażni i będą moje ;)
      Spoko pojadę do rodziców na święta z własnymi paczkami umilaczy kąpieli i oni się będą martwić ;)

      Usuń
  11. Fajna ta akcja! Aż żałuję, że nie wzięłam udziału w żadnych mikołajkach blogowych, ale mam taki grudzień, ze wolałam się nie podejmować, bo nie miałbym kiedy porządnie przygotować komuś prezentu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj my przed grudniem już miałyśmy gotowe boxy w większości;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeżeli zostawisz po sobie jakąś pamiątkę ;)
Komentarz pozwala mi określić, czy moje posty wam się podobają.

Popularne posty