Wyniki Gwiazdkowego Konkursu Ann

Kochani przeczytałam każdy komentarz chyba po milion razy..
Jest mi strasznie miło, że tyle osób sie złosiło :)

Wybrać Tylko jeden jest niemożliwe, z 3 juz mam problem!! Spać w nocy nie mogłam, myślałam które z was zasługują na Boxy ode mnie... Jednego byłam pewna, albo zrobię losowanie albo każda osoba ode mnie coś dostanie ;)

                                              
Mój A :* stwierdził, że lubię długie historie z emocjami, no cóż taka może jest prawda xD

Czytając wasze odpowiedzi za co kochacie Święta, mogę stwierdzić tylko, że chyba każda osoba chce aby były one spokojne i rodzinne, za to je ceni. Motyw rodziny przy wspólnym stole był przewodnim.

Zdziwiłam się też w ilości zgłoszeń błędych: zamiast obserwatorów byli w g+ followers, nie było ich na fb mimo iż pisały, że polubiły itd , ale aby wygrać trzeba było spełnić wszystkie punkty

Ale nie przedłużając...
Boxy są 3 i wybrałam też 3 osoby po małym losowaniu, konsultacjach z A:* jak i nieprzespanej nocy myślenia;)

Angelika i Monika Candy Pandas 
Klaudia Cebula
bibaba

Stwierdziłam też, że chcę kilka dziewczyn wyróżnić i wysłac im ciasteczka/pierniczki , dziewczyny urzekła mnie wasza historia ;)

White Zephyr
foryoustyletv
Fancy (w sumie już swoje ciacha dostaniesz jutro więc mogę wysłać kolejne za wygraną)
Łucja K.
Serilla 
 Nely
nika

Dziewczynom gratuluje i czekam na adres do wysyłki paczek, Napiszcie do mnie maila annalinka88@gmail.com
Czekam na maile 3 dni. jeżeli takowych nie dostanę wyłonię nowych zwycięzców :)
 

Komentarze

  1. Ooo, kocham ciasteczka i pierniczki! ;D Jak miło:) Dziękuję i gratuluję zwycięzcom :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łączmy się, zakochani w piernikach! :D

      Usuń
    2. Jedno ciasto juz się chłodzi w lodówce a drugie na dniach zrobię ;) dostaniecie takie świeżo upieczone ;) a aby miały mniej kalorii to bez lukru ;)

      Usuń
  2. Bardzo dziękuję uwielbiam słodkości :D
    Gratuluję pozostałym zwyciężczyniom :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mogę was tak nagrodzić ;)

      Usuń
  3. Gratulacje i dziękuję za wyróżnienie ;) I za błyskawiczną wysyłkę :D Zachłanna nie jestem, więc jedno wyróżnienie wystarczy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mówisz boisz się o sukienkę świąteczną?

      Usuń
  4. Woo ale miło! <3 <3 czuję się zaszczycona! Dziękuję :)
    Już ślę maila z mojego ''robota'' (laptop chodzi mi jak słoń xd)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam do wypróbowania dziwną sylikonowa klawiaturę, więc mam życiowy problem jak sie z tym obchodzić ;)

      Usuń
  5. Gratuluję dziewczynom :) :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za pierniki, napisałam do Ciebie. Gratuluję pozostałym:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma za co ;) będę szczęśliwa jak będą smakować ;)

      Usuń
  7. Dziękuję, dziękuję, przeszczęśliwa jestem!

    OdpowiedzUsuń
  8. O joj! Ale się cieszymy :) Już wysyłamy adresik :)

    OdpowiedzUsuń
  9. gratki szkoda ze ja nie mam szczęścia

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeżeli zostawisz po sobie jakąś pamiątkę ;)
Komentarz pozwala mi określić, czy moje posty wam się podobają.

Popularne posty