DIY: kubki malowane lakierami / DIY: Mug in polish painting


Dzisiaj będzie obiecany dawno temu tutorial i tona zdjęć moich kubeczków;)
Malowanie lakierami do paznokci nie jest trudne ale do najłatwiejszych tez nie należy ;)
  
~
Today will be promised tutorial long time ago and a lot of photos of my Mugs ;)
Paiting with nail polish is not so difficult but not so easy too ;P
 

Co potrzebujemy:
~
What we need: 

 
Pojemnik z ciepłą (nie wrzącą) wodą, najlepiej taki, który potem wyrzucimy ;)
~
The vessel of warm (not boiling) water, preferably one that we can throw out;)


Lakiery do paznokci :)
~
Nail polishes :)


Kubek ;)
~
Mug :)

Przyda się jeszcze zmywacz do paznokci, patyczek lub wykałaczka oraz gazety aby wszystkiego nie ubrudzić:)
~
It will be useful nail polish remover, stick or toothpick and newspapers for not painting everything with polish :)


1)
Kubek myjemy i wycieramy do sucha ;)
~
Wash and wipe the mug :)

2)
Do naczynia wlewamy lakier, powinien się on rozejść na powierzchni wody. Następnie szybko dolewamy kolejny kolor ;)
~
Pour polish into the vessel, it should disperse on the water surface. Then quickly pour another color;)



3) 
Bardzo szybko patyczkiem wymieszaj oba kolory robiąc zygzaki ;)
~
Very quickly mix colors making zigzags with the stich;)
4)
Włóż kubek do naczynia tak aby cały lakier przykleił się do powierzchni :)
~
Put the mug into vessel so that the paint stuck to the surface :)

 5)
Gotowe, pozwól wyschnąć kubkowi ;)
~
Its done, lets dry the mug :)


A teraz ta tona obiecanych zdjęć kubków jakie wykonałam ostatnio ;)
~
And now alot of photos of mugs that I've done recently :)

Komentarze

  1. Jestem zachwycona!!!! Jest super!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż mi szkoda je wydawać, bo każdy jest inny, niepowtarzalny i w ogóle ah i oh ;)

      Usuń
  2. Przepis niby taki prosty, ale nie wiem, czy bym umiała ;) Śliczne kubki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznaję, że musiałam trochę poćwiczyć i zmywacz, był pomocny i to bardzo ;) ale poćwiczyć można oczywiście na pazurkach też ;)

      Usuń
  3. Taki kubkowy watermarble, świetne! Piękne są. U kogoś widziałam te kubeczki hihi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nom możliwe, że ktoś już część ich posiada;)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, im więcej ich robię tym lepiej wychodzą ;)

      Usuń
  5. Chyba nigdy bym na to nie wpadła, żeby ozdabiać kubki lakierami, co prawda pisanki malowane lakierami to co roku mój patent, ale kubki? Super, naprawdę ładnie to wychodzi. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) ja znam ten sposób na pazurki ;)

      Usuń
  6. Wow! Nie wiedziałyśmy, że takie cuda można stworzyć samemu :D
    Piękne kubeczki! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam te kubki ^^ chociaż szczerze mówiąc nigdy bym nie wpadła że tak się je wykonuje <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny patent! Ja w ten sposób barwiłam dotychczas tylko papier, i właśnie.. mimo faktu, że ma bardziej chropowatą powierzchnię, z niektórych arkuszy po jakimś czasie odszedł wzór - po prostu się odklejał płatami. Czy w jakiś sposób temu zapobiegasz przy tworzeniu kubków?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do papieru nie wiem, bo nie miałam okazji stosować tej metody... na ceramice jest trochę łatwiej albo utrwalasz lakierem powierzchniowym bezbarwnym albo myjesz ostrożnie ręcznie ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeżeli zostawisz po sobie jakąś pamiątkę ;)
Komentarz pozwala mi określić, czy moje posty wam się podobają.

Popularne posty