Moje origami ;) / My origami

Oto kilka moich modułowych origami, ostatnio zaniedbywanych... W zeszłym roku było wszędzie pełno moich gwiazdek "skrętków" jak to nazwałyśmy z koleżankami.. Zrobiłam ich chyba z 50 ;) 
~
There are some of my modular origami. I latly neglet it... They were everywhere lat year :P The Twisting Star its the name of it, I and my girlfriends gave it some time ago ;) I did it about 50 last year;)


Początkowa faza kwiatowej kuli ;)


To ćwiczyło moją cierpliwość, złożenie tego zajęło mi kilka dobrych godzin, jak już został ostatni element kula się rozsypywała...I musiałam robić od nowa...
~
This one was training my patience, Finishing it took me some time... When it was only one piece , the  ball felt to pieces...and I needed to do it again..



Komentarze

  1. śliczne!!! Jestes plastyczka czy to raczej hobby?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem lekarzem ;) nigdy nie byłam plastyczką i nigdy się nią nie poczuję, mam tylko małe zdolności manualne ;) Hobby to dobre określenie ;)

      Usuń
  2. Jakie piękne! <3 Pamiętam, że jak byłam mała to napaliłam się na origami a potem wszystko poszło w kąt :p chyba nie było mi to pisane :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię modułowe kule ;) jakoś tak można je wkomponować w otoczenie;)

      Usuń
  3. Mam takie cuda od Ciebie :)) ale chętnie przytuliłabym tę wersję z kwiatami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zobaczmy co da się zrobić z kwiatami ;) myślałam aby zrobić drzewko z tych kwiatków;)

      Usuń
  4. Po prostu papierowe cuda! Jako przyszła Pani Neurolog prosimy o kciuki na jutrzejszym teście xD
    Aha i zapraszamy do nas na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kciuki trzymałam cały dzień czekam na informację jak poszło ;)
      Konkurs już ogarnęłam ;)

      Usuń
    2. Był OGIEŃ ale dla nas na szczęście nie taki groźny jak się wydawało xD
      Dziękujemy :D

      Usuń
  5. Wyglądają naprawdę super, ja właśnie też wciągnęłam się w origami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to powodzenia ;P ja co jakiś czas modułowe skręcam ;P

      Usuń
  6. wspaniałe ja nie mam tyle cierpliwości;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ją dalej ćwiczę i widzę, ze mam więcej jej przy takich pracach niż do ludzi ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeżeli zostawisz po sobie jakąś pamiątkę ;)
Komentarz pozwala mi określić, czy moje posty wam się podobają.

Popularne posty