Moje Organique ;) czyli co dostałam w Pretty Box


Pisze ten post już chyba 3 dzień ;) Oczywiście muszę wszystko wypróbować aby ocenić, a szkoda mi otwierać kolejnego pięknego mydełka jak już jedno pachnie na cała łazienkę ;)


Oj naczekałam się na to pudełko, chyba jeszcze nigdy nie byłam tak zła na czekanie ;)
Kocham duperelki do kąpieli.. Uwielbiam relaksować się w wannie i mimo iż moja jest malutka i zazwyczaj trzymam stopy nad kranem to i tak wyleguje się tam jakąś godzinę ;)
 


 Mydełka pachnące tak cudownie,że odlot gwarantowany ;)
To z motylkiem pachnie brzoskwiniowo-malinowym. Czerwone zaś o zapachu afrykańskich kwiatów z zatopionymi ziarenkami maku, które miło dopieszczają skórę podczas stosowania. Mydła przyjemnie dopieszczają skórę dodatkowo pozostawiają przyjemny zapach.


Świeczka o owocowym zapachu, czerwona porzeczka... mrau... ten zapach będzie za mną chodził przez dłuższy czas. Uwielbiam świeczki, chyba milion razy wychodziłam ze sklepu z jakąś ;) Świeczka zawsze poprawia mi humor, jest też idealnym prezentem dla mnie jak nie wiesz co mi wsadzić w podarunek ;)



 Pianka do mycia ciała kolonialna, delikatna dla skóry pianka do mycia ciała z gliceryną organiczną, która pielęgnuje skórę podczas kąpieli. Zielona barwa bardzo miła dla oka. Zapach kojarzy mi się juz raczej z jakimiś perfumami starszej kobiety, zbyt intensywny dla mnie jeśli chodzi o samo wąchanie z pudełeczka ale w kąpieli nie jest przyjemny ;)



Różany aromat w wosku musi poczekać aż odszukam u rodziców swój kominek, chyba że ktoś mi sprezentuje takowy wcześniej, a może to się stać ;) U rodziców mam wszystko w kilkunastu pudełkach na strychu, w pokoju jak i innych kilku miejscach :) wyprowadziłam się z domu praktycznie w wieku 16 lat, gdy chodziłam do liceum, a na studiach coraz więcej z domu wywoziłam do Bydgoszczy i jak wróciłam do Łodzi część rzeczy zostawiłam w pudłach :)

Kula do kąpieli o zapachu magnolii. Delikatny zapach, przyjemna kąpiel jaką mi ona zagwarantowała powoduje tylko, że mam ochotę kupić kolejną. Skóra jest nawilżona a zapach pozostaje na dłużej.


Nie wiem czy już pisałam ale uwielbiam Organique ;) Ostatnio mam ochotę na sole w probówkach, mają tak bajeczne probówki, ze kupiłabym je same gdyby nie średnia cena ;)
W zeszłym roku kupiłam pewnej kochanej osóbce takie probówki z solą ;) Od tamtej pory ciągle tylko za mną chodzą ale muszę najpierw pomyśleć o jakimś pojemniku do ich przechowywania ;) marzy mi się tam może 5-6 probówek z różnymi solami stojące w jakimś naczyniu na wannie... To jest jedyny pewny projekt jaki znajdzie się w moim własnym domu ;)


Komentarze

  1. Też lubię markę Organique, ale nie skusiłam się na ten box.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zawsze jak przechodzę obok sklepu to niucham ;) nie mogłam go nie kupic;)

      Usuń
  2. Miałam piankę pomarańczowa - była fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne jest to pudełeczko. Miałam kiedyś piankę, ale o zapachu greckim,który dosłownie pokochałam, tego kolonialnego nigdy nie wąchałam.
    Ogólnie zazdroszczę całości bo ja też jestem straszną kąpielo maniaczką <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiedziałam, że ten box jest Linchanowy ^^ P.S Ty to się nie martw, ze nie wygrałaś nic w moim rozdaniu bo jesteś poza konkursem i ze skiniaka na pewno coś dostaniesz ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niom jest jest ;) a Ty dostaniesz już wszystko w paczce świątecznej ;) na mikołajki wysyłam tylko tego z wymianki ;)

      Usuń
  5. Lubię Organique i pewnie się skuszę na coś na targach.
    PS. Przepraszam, ale muszę... czcionka, którą masz na blogu jest bardzo nieczytelna, że aż ciężko się czyta :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co jakiś czas coś się psuje z tymi czcionkami, mam ustawioną inna ale się resetuje ;) dostaję z tym szału chyba muszę całość przerobić ;)

      Usuń
  6. Nie znam tej firmy, ale box jest rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Firma dostępna prawie w każdym większym centrum handlowym ;) zawsze coś ładnego się u nich znajdzie ;)

      Usuń
  7. Fajne to pudelko, miałam zamówić i tak jakoś wyszło dziwnie :D Organique ma fajowe kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żałuj ;) ja dostałam info od Interendo i już tego samego dnia była wpłata na konto ;) tego boxa nie mogłam przegapić ;)

      Usuń
  8. Wg. mnie to pudełko jest nieopłacalne - taniej by wyszło, jakby się samemu wybrało produkty w zapachu, który się lubi. Albo kupić mniej rzeczy, ale bardziej konkretne ;) Ale tak czy siak - miłego używania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tu masz rację, że cenowo nie powala ;) ale ja lubię takie rzeczy ;) jak wchodzę do Organique to mam problem z decyzją i w ogóle wybrzydzam nad cenami i całą resztą (czyt. nie mogę się zdecydować) ;) Uważam, że pudełko było dla mnie idealne, bo spróbowałam kilku rzeczy, kilka kupie ponownie, a poza tym sama idea boxa jest fajna ;)

      Usuń
  9. Śliczne pudełko z uroczym "nadzieniem" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Nadzienie" było tak wciągające, że chyba zostałam syreną ;) ciągle w wannie;)

      Usuń
  10. Bardzo lubię organique, ale na box sie nie skusiłam bo już większość kosmetyków miałam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeżeli zostawisz po sobie jakąś pamiątkę ;)
Komentarz pozwala mi określić, czy moje posty wam się podobają.

Popularne posty