Konkurs u Malkontentki ;)

Miała być informacją o rozdaniu i będzie, a co ? xD
Jak oglądałam ten teleturniej zawsze chciałam kota w worku, chyba dlatego, ze w tamtych czasach zbierałam maskotki, moja kolekcja wynosiła ok 200 i prawie wszystkie poszły na dom dziecka jak kończyłam gimnazjum ;)
Nie może się obyć abym teraz się nie zgłosiła i nie podzieliła informacją z Wami ;)  

Nie ważne co to będzie chętnie to przyjmę nawet jeżeli będzie to Zonk ;) oj będę się cieszyć jak małe dziecko, dodatkowo to by była pierwsza wygrana od jakiegoś czasu, dłuższego czasu, bardzo długiego czasu, no dobra od bardzo bardzo dawna ;)


 
Zgłaszajcie się, zaglądajcie, a jak wam kot w worku nie pasuje to oddajcie go w moje raczki;)

Komentarze

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeżeli zostawisz po sobie jakąś pamiątkę ;)
Komentarz pozwala mi określić, czy moje posty wam się podobają.

Popularne posty