Qullingowe gwiazdki / Qulling stars

 Gwiazdki z Quillingu są naprawdę bardzo urolkiwe, wyglądają pięknie na choince, położone na stole czy też naklejone na szybę.
Na zdjęciach gwiazdki, które stworzyła w zeszłym roku, w tym roku robię już je tylko na zamówienie.
 ~

Quilling Stars are really very charming,They look beautiful on the Christmas tree, located on a table or glued on the glass.
The stars in the pictures were created last year, this year I'll be doing them only on request.

1)


2)


3)


4)


5)


A tak oto powstają gwiazdki. Musze się przyznać, że urokiem tych gwiazdek jest fakt, że nie zrobię dwóch idealnie identycznych, są podobne ale jednak nie identyczne ;)
~
And this photo presents making star. I have to admit that the charm of these stars is that I can't do two perfectly identical, they are similar but they are not identical;)




Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. dla mnie qullingowe love zaczęło się przez Patrycję (Interendo) ;)

      Usuń
  2. Zawsze podgładam w necie takie wytwory, piękne rzeczy można zrobić. Swietnie Ci idzie, nie wiem czy by mi się chciało hihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja już chyba sama muszę się określić na jedno góra 2 rzeczy bo robię ich tak wiele, że zaczyna mi brakować czasu jak ktoś o coś mnie poprosi ;)

      Usuń
  3. Nie ma to jak gwiazdki voodooo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha ale nikt nie ucierpiał, już prostuję, gwiazdki voodoo są bezpieczne :)

      Usuń
  4. Piękne. Ja w tym roku robię różne rzeczy z szyszek i cekinowe bombki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zamówiłam dla mamy wianek z szyszek i różnych rzeczy ;)

      Usuń
  5. Miałyśmy koleżankę, która specjalizowała się w takich gwiazdeczkach :)
    Śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi do specjalisty daleko ;) to były pierwsze zabawy z gullingiem ;)

      Usuń
  6. Śliczneeee! *_*
    Planowałam zrobić obraz z elemantami Quilling'u, ale w sumie tyle roboty znów.. >.<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, roboty troszkę ale ja lubię sie odprężać i robić takie rzeczy ;) każdy ma swoje mordercze zajęcia xD

      Usuń

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeżeli zostawisz po sobie jakąś pamiątkę ;)
Komentarz pozwala mi określić, czy moje posty wam się podobają.

Popularne posty