Panda / Amigurumi Panda ;)

 Poznajcie moją nową bombkę na choinkę :) wzór pochodzi ze strony KLIK

Już dawno nie miałam takiej zabawy przy zdjęciach ;)

A i nie chcę słyszeć komentarzy, że Panda jest smutna ( A:* tylko jak została zrobiona nazwał ją smutną Pandą Ann )

Muszę szybko kupić choinkę i zrobić zdjęcia na choince ;) Taką biała albo ciemną zieloną..  OoOo to jest pomysł ;)

A teraz proszę o zachwalanie jaka ta Panda jest piękna ;) Dziekuję ;)

Ps. Candy Pandas to wasza wina ;)

~

Meet my new Christmas ornament on the Christmas tree :)
Pattern comes from there KLIK
I haven't have so much fun taking pictures from long time ;)

And I do not want to hear comments that Panda is sad (A :*  called it a sad Ann's Panda just as it was done)

I need to quickly buy a Christmas tree and take pictures of the Christmas tree;) That white or dark green one .. Oooo that's an idea;)

And now please comment how the Panda is beautiful;) Thank you;)










Komentarze

  1. słodka, fajnie będzie na Twojej choince - na pewno radośnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był pingwinek jeszcze ale uciekł ;) bo to taki od Kowalskiego, Szeregowego, Ricco i Skipera;)

      Usuń
  2. Jest taka smutna, że chce się ją tulić od razu :D Prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona nie jest smutna ;) ale tulić można of course :)

      Usuń
  3. Panda jest fantastyczna i chciałam podkreślić,że szalik ma zarąbsty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szalik nie dosyć, że różowy to jeszcze z kokardką ;)

      Usuń
  4. Napisać UROCZA to za mało :D Poprosimy takich ze dwadzieścia sztuk żeby była na całą naszą choinkę!! :D To byłoby coś :D <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 20 to ja już siadam do pracy ;) a moga być różnej wielkości ? bo nie mam tyle włóczki ;)

      Usuń
    2. Haha takie mini sa jeszcze bardziej urocze xD I jeszcze misia do przytulania i podusie do spania i taki słodki breloczek! PANDOWE SZALEŃSTWO xD

      Usuń
    3. to już po nowym roku bo zaczyna mi brakować czasu ;)

      Usuń
    4. A to mówimy serio? Bo jeśli tak to my chętnie zamówimy u Ciebie z ok 5 sztuk takich bombeczek (oczywiście za opłatą) :)

      Usuń
    5. się zobaczy jak się wyrobię ;) odezwę się ok. Mikołajek :)

      Usuń
  5. jest piękna i urocza z tym szalikiem... no ale dlaczego smutna? ; (
    kup białą choinkę, też mi się marzy ale mój mąż oczywiście chce żywą ahhh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ona nie jest smutna;P Ja też w sumie jestem tradycjonalistką ale widziałam jak te kulki wyglądają pięknie na białej choince ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeżeli zostawisz po sobie jakąś pamiątkę ;)
Komentarz pozwala mi określić, czy moje posty wam się podobają.

Popularne posty