Qullingowy dzwonek / Quilling - the bell

Taki oto dzwonek zrobiłam dla rodziców moich oraz A w zeszłym roku. Stwierdziłam, że prezent idealny do postawienia lub powieszenia na choince, oddający klimat świąt ;P
Przykleiłam quillingowe skręty na styropianowy dzwonek pomalowany wcześniej złota farbą w spreju. Wzór mojego autorstwa.
~

This bell I did for my parents and A's parent last year.
I found that this was perfect gift to bring or hang on the Christmas tree which reflects the atmosphere of Christmas ;P
I glued quilling turns to styrofoamed bell, which I painted earlier with a gold spray paint. The pattern is my idea.








Początkowe etapy układania wzorów na szpilki: 
The first stages of laying patterns with the pins:


Gotowy dzwonek:
Ready bell:


 A oto podstawa, stwierdziłam, że skoro może ktoś go powiesi na jakimś druciku, to musi też ładnie wyglądać :
And this is base, I claimed that if someone want to hang on wire, it has to be good looking :



Ps. Tak wyglądała moja zeszłoroczna choinka, też qulling ;D
Ps. This is my last year's Christmas Tree,its quilling too ;D


Komentarze

  1. Wyglądają imponująco!!! Ja jeszcze świąt nie czuje, zmieni się to pewnie razem z pierwszymi zakupami ozdóbek ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdjęcia są zeszłoroczne :) ale chyba niedługo zabiorę się za pierniczki ;)

      Usuń
  2. Przefajne to jest!!!! Jestes niebywale utalentowana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, ale jest wiele bardziej uzdolnionych ;)

      Usuń
  3. Piękny jest ten dzwonek :D Mamy słabość do ręcznych dekoracji :) Mają swoją duszę i ciepło autora :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też lubię ręcznie robione rzeczy ;) i taki dzwonek dostali moi rodzice i rodzice mojego A :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeżeli zostawisz po sobie jakąś pamiątkę ;)
Komentarz pozwala mi określić, czy moje posty wam się podobają.

Popularne posty